Inligting

Beaulieu Abdij


Die ruïnes van Beaulieu Abbey, geleë in die skilderagtige New Forest National Park, verteenwoordig die oorblyfsels van 'n vroeë 13de -eeuse kloosterkompleks wat gedeeltelik vernietig is tydens die bewind van Henry VIII tydens die ontbinding van die kloosters.

Beaulieu Abbey geskiedenis

Beaulieu Abbey is in die vroeë 13de eeu deur koning John gestig en het die naam Bellus Locus Regis gekry, wat 'die pragtige plek van die koning' beteken.

Die legende vertel dat die koning die Abdij gestig het en dit aan die Cisterciënzer Orde gegee het na 'n gewelddadige nagmerrie waarin hy wreed geslaan is deur 'n groep monnike - of dit nou waar was of nie, in die goeie boeke van die godsdienstige ordes van die Middeleeue Engeland het beslis sy meriete gehad. U naam verskyn in die eerste plek in hul gebede regoor die land!

Gedurende die volgende 300 jaar het Beaulieu floreer deur hul produksie van wol en ander boerderygoedere, wat behoorlik aan handelaars oor die hele Europa verkoop is. Beaulieu, 'n toevlugsoord vir Cisterciënzer monnike wat van die vasteland af kom, het ook 'n sentrum geword van bekwame kruiedokters, met sy monnike 'n verskeidenheid genesende plante in hul tuin.

Soos met baie abdye in Engeland, is Beaulieu uiteindelik in die 16de eeu verwoes tydens Henry VIII se ontbinding van die kloosters. Die Abbey Church, Cloister en Chapter House is vernietig en die landgoed is in 1538 aan die graaf van Southampton verkoop. Die Refterium, Domus en twee hekke kon egter oorleef, solank dit omskep is vir sekulêre gebruik.

Beaulieu Abbey vandag

Vandag kan besoekers die atmosferiese oorblyfsels van die Beaulieu Abbey en sy omliggende gebiede verken, wat 'n fassinerende blik bied op die Middeleeuse godsdienstige lewe in Engeland.

Die indrukwekkende struktuur van die klooster bly grotendeels ongeskonde, terwyl die kruietuin wat jare lank deur die monnike van Beaulieu gebruik is, besoekers in staat stel om die toerisme -aantreklikhede en reuke van destyds te ervaar. In die Domus gee die Monastic Life -uitstalling 'n uiteensetting van die alledaagse lewe van die Cisterciënzer monnike, terwyl op die boonste verdieping 'n uitstekende versameling tapisserieë die geskiedenis van die abdij uitbeeld, ontwerp deur Belinda, Lady Montagu.

Op die terrein is ook die middeleeuse Beaulieu Palace House en tuine, wat vroeër deel uitgemaak het van die Abbey -kompleks voordat dit deur die graaf van Southampton gekoop is en in 'n herehuis verander is. Die huis is nou die tuiste van die Montagu -gesin wat sedert 1538 daar gewoon het, en bevat baie Victoriaanse toevoegings wat tydens latere opknappingsperiodes bygevoeg is.

By Beaulieu Abbey

Beaulieu Abbey is in die New Forest in Hampshire geleë, en kan bereik word deur Junction 2 van die M27 te neem en die bruin en wit toeristeborde te volg. Gratis parkeerplek is op die perseel beskikbaar.

Op Dinsdae en Donderdae stop die meer busdiens by die ingang van die museum of in die dorp Beaulieu, ongeveer 7 minute se stap weg. Die naaste treinstasie is 11 kilometer van Brockenhurst af, waaruit 'n taxi van 15 minute na die terrein geneem kan word, of 'n roete deur die New Forest kan gery word.


Beaulieu geskiedenis - 'n inleiding

Die geskiedenis van Beaulieu begin met die oprigting van Beaulieu Abbey, want dit was rondom die Abbey wat die dorp saamgesnoer het. Beaulieu Abbey, wat in 1204 gestig is op grond wat deur koning John gegee is, is gebou vir Cisterciënzer monnike wie se orde in 1098 in Frankryk ontstaan ​​het.

Maar vir die monnike sou die lewe van die Beaulieu Abbey in 1538 skielik tot 'n einde kom toe Henry VIII groot godsdienstige huise in private besit bring.

Die binneste Great Gatehouse is egter omskep, uitgebrei en herbou tot paleishuis, terwyl die refrein van die koormonke die Beaulieu -gemeente geword het wat tot vandag toe nog gebruik word.


Oor ons

Beaulieu is 'n bekroonde besienswaardigheid vir gesinsbesoekers in die hartjie van die New Forest National Park wat deur Beaulieu Enterprises Ltd.

Daar is meer as 800 jaar erfenis te sien op die Beaulieu -landgoed, wat al meer as vier eeue in besit van die Montagu -familie is.

Die geskiedenis van die landgoed

Die grond waarop Beaulieu nou staan, was eens 'n koninklike jaglodge en die eiendom van die Kroon. In 1204 het koning John die grond aan monnike van die Cisterciënzer orde geskenk. Die abdij floreer en groei tot grootte en status tot in die 1530's toe Henry VIII die ontbinding van die kloosters begin as deel van sy skeuring met die Roomse Kerk.

Beaulieu Abbey, met 'n waarde van £ 326, 12s 2d, is op 2 April 1538 aan die Kroon oorgegee. Soos baie ander gekonfiskeerde kerklande, is die Beaulieu -landgoed aan een van Henry se vriende en ondersteuners verkoop en die regering het opdrag gegee dat die godsdienstige geboue moet vernietig word buite die moontlikheid van herstel.

Thomas Wriothesley, eerste graaf van Southampton, het in 1538 eienaarskap van die landgoed van 8 000 hektaar geneem en King £ 1,340 6s 8d betaal. Hy was 'n direkte voorouer van die huidige eienaars en het die voormalige Great Gatehouse in 'n beskeie herehuis omskep. Alhoewel dit selde 'n primêre woning vir sy eienaars was, is die landgoed ontwikkel deur opeenvolgende eienaars - waaronder John, 2de hertog van Montagu, wat in die 1720's die skeepsbou -dorpie Buckler's Hard op die landgoed gestig het.

In 1867 ontvang Beaulieu sy eerste eienaar toe Lord Henry Scott die boedel deur sy vader, die 5de hertog van Buccleuch, as 'n huweliksgeskenk gegee het. Lord Henry, die huidige oupa van Lord Montagu, was agter die transformasie van Palace House in die gesinshuis wat vandag te sien is.

Die aantrekkingskrag

Besoekers het die ruïnes van Beaulieu Abbey sedert 1912 verken. In 1952 het Edward, Lord Montagu, Palace House and Gardens vir die eerste keer vir die publiek oopgemaak - wat Beaulieu een van die eerste 'statige huise' maak wat besoekers toelaat. Vir die groot opening het hy vyf veteraanmotors in die ingangsportaal van die huis vertoon as 'n huldeblyk aan sy oorlede pa, John Douglas-Scott-Montagu, wat 'n motoradvokaat en pionier was aan die begin van die vorige eeu.

Vanuit hierdie nederige begin, aangemoedig deur 'n nuwe openbare belangstelling in motorerfenis, sou die Montagu Motormuseum ontwikkel. Ondersteun deur die Britse motorbedryf en entoesiaste, het die museum sy uitbreiding voortgesit en in 1972 die National Motor Museum geword.

Sedert 1972 word die National Motor Museum beheer deur die National Motor Museum Trust, 'n onafhanklike liefdadigheidsorganisasie. Dit spog met 'n wêreldbekende versameling voertuie en gepaardgaande motorargiewe.

Beaulieu is vandag een van die voorste besoekersattraksies in die Verenigde Koninkryk, lid van Visit England, Tourism South East, Hampshire Top Attractions, Treasure Houses of England en die Historic Houses Association.

Beaulieu Enterprises Ltd is ook die operasionele bewaarder van Beaulieu se susterattraksie Buckler's Hard. Die Beaulieu -rivier waarop Buckler's Hard sit, is nou 'n natuurlike en beskutte seiljagoord wat permanente en korttermyn -slaapplekke en -meerplekke in die jachthaven bied.

'Ek het nog altyd geglo dat die groot huise en tuine van Brittanje, wat oorspronklik vir 'n paar se plesier geskep is, nou deur baie mense geniet moet word. Ek is ook toegewyd daaraan om te verseker dat die grootste moontlike gehoor die verhaal van Brittanje se motorerfenis waardeer. ”


7. DIE ABBIE VAN BEAULIEU

Dit wil voorkom asof koning John in 1203 aan die huis van St Mary of Citeaux, as hoof van die Cisterciënzer orde, die herehuis van Faringdon in Berkshire toegestaan ​​het, waar sommige monnike van hierdie orde hulle gevestig het, op voorwaarde dat 'n klooster daar gebou moet word. (vn. 1) In die daaropvolgende jaar het die koning in die New Forest die klooster van Maria van Beaulieu van dieselfde orde gestig met daarin voorsiening vir dertig monnike. (vn. 2) Die stigtingshandves is gedateer 25 Januarie 1204-5. (vn. 3) In hierdie handves word die grense van die distrikte akkuraat gedefinieer, en die monnike was toegerus met die herehuise van Groot en Klein Faringdon, Groot en Klein Coxwell, Shilton en Inglesham, en die kerke van Shilton en Inglesham en die kapel van Coxwell, en alles wat die koning in Langford gehad het. Nadat Beaulieu gestig is, is die monnike van Faringdon daarheen oorgeplaas, en Faringdon is 'n sel vir Beaulieu.

Die klein skema van 179 blaaie in die versameling Cotton (vl. 4) open met 'n afskrif van die handves van koning Johannes, gedateer 2 November 1203. Dit word gevolg deur drie handveste van Henry III. en 'n uitgebreide bevestigingshandves van Edward III., gedateer 23 Februarie 1328. Die gegewens met betrekking tot die verskillende pastorieë, en meer veral oor die gebruike van die talle herehuise (Shilton, Great en Little Faringdon, Great en Little Coxwell, Langford , Inglesham en Westbrook), wat in besonderhede gegee word, is van groot belang, maar het betrekking op die geskiedenis van Berkshire.

Onder die Harley MSS. is 'n transkripsie van 'n register of grafiek van Beaulieu, wat in 1739 van een in besit van die hertog van Portland gekopieer is en in 1836 deur die oorspronklike versamel is deur sir F. Madden. (vn. 5) Dit open met die lang fondamenthandves van John, relatief tot die belangrike sel in Faringdon. Dit word gevolg deur die handves van Henry III., Aangaande die New Forest, en die bevestiging van die toekennings van biskop Peter en William Briwer. Die derde handves is die van dieselfde koning wat 239 hektaar grond in die New Forest bevestig het, toegestaan ​​tydens die inwyding van die kerk, toe die koning en koningin Eleanor en prins Edward teenwoordig was. Die handveste wat verwys na die besittings van die abdij in Berkshire is talryk; daar is ook baie wat betrekking het op Soberton, Bucks Blacheford, Hants, die stad Southampton en die kerk van St. Keverne, Cornwall.

In 1204 het John die monnike honderd punte gegee vir die bou van die abdij, 'n goue kelk en honderd koeie en tien bulle vir hul melkery in 1205, hulle het die koninklike geskenke van twintig ekstra koeie en twee bulle, nog geld en 'n groot toediening van koring in 1206 het die eerste geskenk van 'n blikkie wyn vir die gebruik van die kerk van die amptenare van die koning se gevangenis in Southampton en in 1207 verdere groot toekennings van osse en koring. (vn. 6) Op 16 Augustus 1205 stuur die koning briewe aan al die Cisterciënzer abte om hul hulp by die bou van die nuwe abdij. (vn. 7)

In Maart, 1208, kom die beroemde interdik van Innocentius III. oor die hele Engeland wat geduur het tot die voorlegging van die koning in Mei 1213, toe Hugh, die eerste abt van Beaulieu, as tussenganger tussen die koning en die pous opgetree het. Op 4 April 1208 het die abt die koninklike paspoort gekry vir die vervoer van homself en bediendes en vyf perde oor die kanaal by Dover, blykbaar op 'n sending na Rome wat hierdie besigheid raak. (vn. 8) In die daaropvolgende maand het die pous 'n geldskrif aan koning Johannes uitgereik om sy belofte aan die abt van Beaulieu na te kom om die kardinaal aartsbiskop van Canterbury te ontvang en die nodige restitusie te doen, en weer in die daaropvolgende Augustus het hy die biskoppe opdrag gegee om Londen, Ely en Worcester om die koning te waarsku en aan te spoor om sy beloftes aan die abt van Beaulieu onmiddellik uit te voer. (vn. 9) Intussen het die koning tydens die verblyf in Waverley, die vroegste van die Engelse Cisterciënzer fondamente, op die onmiddellike grense van die graafskap, 'n bevel uitgevaardig waardeur hy al die lande wat beslag gelê is, aan die monnike teruggee die interdik. Abt Hugh keer in November terug na Engeland en ontvang van die koning 30 punte vir homself, 30 punte vir gelde en vail, en 40s. vir hom 'n palfrey koop.

Toe die moeilikheid van die interdik oor die gebou was, is die gebou in Beaulieu onmiddellik hervat. In 1213 het die koning 400 bestellings vir die gebou by Michaelmas en 500 by Michaelmas van die volgende jaar, en in 1214 'n ekstra £ 200, gemaak. (vn. 10) In 1214 is 'n voorafgaande verkies, Anastasius met die naam van hom die tweede skenking van £ 100 van daardie jaar, toe die abt waarskynlik afwesig was. (vn. 11) Op 9 April 1215 het John sy laaste skenking, 50 punte, aan die monnike van Beaulieu gemaak. (vn. 12)

Die abt van Beaulieu was die vierde van die gesante wat Johannes in September 1215 deur Johannes na pous Innocentus gestuur het en in die hoedanigheid, as een van die prokureurs van die koning, het hy artikels ten toon gestel teen die aartsbiskop van Canterbury by die vierde Lateraanse Raad. (vn. 13)

Op 24 Februarie 1219 is abt Hugh ingewy tot biskop van Carlisle in York Minster. (vn. 14) Hy sterf in 1223. Sy opvolger, Azo van Gisors, was baie betrokke by diplomasie en is in die jaar van sy aanstelling deur die koning na Frankryk gestuur.

Henry III. het sy vader se werk in Beaulieu met krag voortgesit. Op 15 Maart 1217 het hy die bewaarder van sy kudde perde in die New Forest opdrag gegee om al die wins tot November 1220 aan die monnike van Beaulieu te oorhandig. (Vn. 15) In 1220 gee die koning in 1221 50 punte , 17½ ​​punte, en in 1222, £ 100 aan die gebou. (vn. 16)

Die annale van Waverley, wat skaars in so 'n saak verkeerd kan wees, beskryf die monnike van Beaulieu dat hulle met groot vreugde hul nuwe kerk binnegaan op die nagmaal van die veronderstelling, 1227. (vn. 17) Hierdie inskrywing was veronderstel om te bots met die definitiewe verklaring van dieselfde annale en van Matthew Paris twintig jaar later. Die term ecclesia word soms soms van toepassing op die hele godsdienstige huis, en die verduideliking blyk te wees dat die groot kloosterkerk in 1227 geopen is, maar dat die klooster en die kloostergeboue as geheel nie gereed was vir besetting tot 1246 nie.

Die vrygewigheid van die koning aan die Cisterciensers van Beaulieu duur jaar vir jaar voort, dit sal vervelig wees om die spesifieke voordele te herhaal. Uiteindelik is die hele stof klaar, die monnike verlaat hul tydelike gebou (ongetwyfeld van hout), en op 17 Junie 1246 word die konvensionele geboue ingewy deur die biskop van Winchester in die teenwoordigheid van die koning en koningin, die Graaf van Cornwall, en 'n groot sameloop van prelate en magnate van die koninkryk. Op die fees van die toewyding het die abt 'n offer van 500 punte gebring. Die jong prins Edward was ook by die toewyding, maar is met siekte beslag gelê, en die koningin het drie weke by die abdij gebly om hom te verpleeg, in teenstelling, soos die annalis sê, van die Cisterciënse bewind. As bewys van die streng nakoming van hul reël, word opgeteken dat by die volgende besoek sowel voorgangers as kelders uit hul ampte gesit is, omdat hulle sekulêre vleis voorsien het tydens die toewydingsfees. (vn. 18)

Pous Gregorius IX., In 1231, verleen op versoek van Henry III 'n lisensie aan die abdij van Beaulieu om die kerke Shilton en Inglesham, saam met die kapel van Coxwell, in die bisdomme Salisbury en Lincoln toe te eien. (vn. 19) Dieselfde pous, in 1235, het op versoek van die koning en sy broer, die graaf van Cornwall, die toewysing deur die abdij van die kerk van St. Keverne, Cornwall, gelisensieer, waarvan die beskerming saam met 'n huurgeld van tien punte in Helston, het die graaf reeds toegestaan ​​vir die gesondheid van sy siel en die van sy vader koning John, met dien verstande dat voorsiening gemaak word vir 'n predikant. (vn. 20) Hierdie bewilliging het in 1236 gelei tot 'n geskil tussen die rektor en die klooster oor die reg van aanbieding. Die klooster het 'n prokureur na Rome gestuur waarin hy beweer dat die graaf van Cornwall hulle die beskerming gegee het, en beweer dat hulle geld nodig het vir gasvryheid, maar hulle verberg die feit dat hulle 'n jaarlikse huurgeld van £ 1.000 het en dat hulle in 'n woestyn was. min of geen gasvryheid nie. Namens die rektor is verklaar dat die klooster van Beaulieu hul goedere, wat nog baie meer monnike kan ondersteun, geniet en dat hulle die kerk van St. (vn. 21)

In die eerste instansie lyk dit asof Gregory bereid was om na enige aanval op die monnike van Beaulieu te luister, en in sy oorspronklike mandaat aan die legaat Otho (volledig in die grafiek), veroordeel hy hulle en skryf dit as debachantes in hul klooster. Uiteraard protesteer die abt sowel as die graaf van Cornwall. Die resultaat wat Otho in Februarie 1237 in die pous se naam aangekondig het, was dat Beaulieu die krediet behou het en dat die rektor 'n pensioen van 20 punte van die monnike sou ontvang totdat hy 'n bevoegde voordeel ontvang het. (vn. 22)

Isabel van Gloucester, die vrou van Richard, graaf van Cornwall, is op 17 Januarie 1239 oorlede en is begrawe voor die hoë altaar van die nuwe kerk van Beaulieu, met haar hart na Tewkesbury gestuur. (vn. 23) Die graaf van Cornwall het onder sy verskillende godsdienstige dade die klooster van Hales gestig, vir die oprigting daarvan in 1246 twintig monnike en dertig leke broers uit Beaulieu gestuur is. (vn. 24) Ongeveer dieselfde tyd het 'n ander groep monnike Beaulieu verlaat om die nuutgestigte klooster Newenham in Devonshire te koloniseer. Die klooster van Netley was reeds in 1239 uit Beaulieu gekoloniseer. (Vn. 25)

Aan die einde van die skema, waarna reeds verwys is, (vn. 26) kom sekere memorandums, waaronder een in 1274, by die Algemene Raad van Lyons, toe 'n subsidie ​​vir 'n kruistog vir ses jaar opgedra is , het die pous aan die Cisterciensers toegestaan ​​dat die abt van Citeaux verantwoordelik was vir die bydraes van hul hele orde. Die abt het, volgens advies van die hoofstuk-generaal, elke huis van die orde volgens sy testament vir die ses jaar belas. Beaulieu, met sy drie dogters van Netley, Hales en Newenham, sou vir die eerste en tweede jaar £ 26 betaal, naamlik Beaulieu, £ 13 Hales, £ 5 6s. Netley, £ 4 14s. en Newenham, £ 3. In 1276, toe die Engelse Cisterciënzerhuise £ 1,000 aan Edward I. betaal het, waarvan twee derdes uit die provinsie Canterbury moes kom, het Beaulieu se aandeel £ 23 6 beloops. 8d. Netley, £ 12 Hales, £ 14 13s. en Newenham, £ 5. Beaulieu se aandeel was hoër as enige ander van die nege-en-veertig Cisterciënzerhuise in die provinsie, die volgende op die lys was Warden, met 'n waarde van £ 22 13s. 4d.

In Januarie 1275 is die persone van die koningswyne in Southampton beveel om die abt te bedien met drie blikkies wyn teen 'n prys van 60s. vir gebruik in sy kerk, gedurende die eerste drie jaar van die koning se heerskappy, in ooreenstemming met die eis ingevolge 'n handves van Henry III, word daar jaarliks ​​'n bevel uitgevaardig vir hierdie wyn wyn tot 1279, toe 'n mandaat op Matthew de Columbariis gedien is, die koning se wynmaker in Southampton, en sy opvolgers om die tun jaarliks ​​af te lewer sonder om 'n spesiale brief of ander mandaat te hoef te bekom. (vn. 27) In Februarie 1275 ontvang die abdij 'n verdere of tweede blikkie wyn uit Southampton, in plaas van die tun wat die bestuurder van die koning van die bewaarder te Beaulieu ontvang het vir die gebruik van die koninklike huishouding ter geleentheid van die koning se laaste besoek. (vn 28)

Edward I. het gereeld in Beaulieu vertoef dat hy daar was in 1275 en 1276, en weer in 1285. Dit lyk ietwat strydig met die daaropvolgende koninklike besoeke om vas te stel dat in Julie 1276 beskerming verleen is deur briewe patent vir die abdij van Beaulieu, in ooreenstemming met die verordeninge wat in die eerste parlement van Edward I. aangeneem is, toe dit verordineer is dat niemand in 'n huis van godsdiens moes woon nie, of om eetgoed of vervoer daarin of in enige van sy herenhuise te neem nie. (vn. 29)

Omtrent hierdie tydperk was die abte van Beaulieu gereeld in die buiteland oor die sake van hul huis en orde. In Maart 1274 het die abt (waarskynlik Dennis), wat die koning se lisensie gehad het om die seë oor te steek, twee van sy broermonnike aangestel om as sy prokureurs op te tree tot die volgende fees van die Allerheiliges. In Mei 1276 het hy twee ander monnike om dieselfde rede tot Kersfees as sy prokureurs aangestel, tensy hy met die tussenpose teruggekeer het en in April 1279 'n soortgelyke reëling getref is. (vn. 30) Die abt het ook verlof gekry om die see oor te steek van 8 September tot Midsomer in 1282 van 7 September tot Kersfees in 1285 en van April tot All Saints in 1286. (vn. 31) Hierdie afwesighede sou hoofsaaklik wees om die algemene hoofstuk wat elke jaar op Citeaux gehou is en op 14 September geopen het. Elke abt was verplig om dit by te woon, onder pyn van 'n ernstige boete, tensy daar 'n wettige verskoning was, in welke geval hy 'n naburige abt moes leer ken en briewe moes stuur. Van hierdie plig van jaarlikse bywoning is daar van tyd tot tyd onthef op die telling van die armoede van die huis of die afstand daarvan, veral in die algemene hoofstukke van 1260, 1263 en 1270. (vn. 32)

'N Ligte lig word gewerp op die geskiedenis van die klooster as handelsgemeenskap deur die beskerming van die abdij in 1281 vir beskerming en veilige optrede omdat hy van tyd tot tyd 'n skip belaai met koring en ander goedere na Gascogne en ander plekke in die koning gebring het. krag, en bring vandaar wyn en ander goedere. (vn. 33)

Uit die belastingopgawe van 1291 vind ons dat die tydelikhede van Beaulieu in die aartsdiakonie dan waardeer is om 'n jaarlikse inkomste van £ 100 te lewer, waarvan die onmiddellike omgewing van die abdij £ 66 13s. 4d. Die tydelikhede in die aartsdiakonie van Berks het 'n inkomste van £ 91 1 opgelewers. 8d. dié van die aartsdiakonie van Oxford £ 32 1s. 10d. Daar was ook £ 11 11s. 8d. van St. Keverne in Cornwall, en £ 6 13s. 4d. van huise en visserye in Little Yarmouth. In spiritualiteite was daar die pastorie van Shilton met 'n inkomste van £ 7 6s. 8d., en Inglesham met 'n inkomste van £ 4 6s. 8d.

In 1312 is 'n lisensie vir vervreemding in die huis, ten gunste van Beaulieu, verkry vir boodskappe en gronde in Upton en Holebury, teen 'n boete van 30s. (vn. 34) In 1316 het die abdij 'n waardevolle toekenning gekry van 'n boodskap, meule, 60 hektaar grond, 10 hektaar weide en 6 hektaar hout by Hipley, (vn. 35) en in Maart van die daaropvolgende jaar bevestiging is gegee aan ses klein toekennings aan die abdij. (vn. 36)

Die advowson van die kerk van Ringwood is in Februarie 1329 deur Edward III aan die abdij toegestaan. ter vervulling van 'n wens van die ontslape koning en op voorwaarde dat vier monnike na die twee-en-dertig toe in Beaulieu gehandhaaf moet word, om daagliks mis te vier vir die siele van homself, sy moeder en sy erfgename. (vn. 37) In 1332 is hierdie toekenning van Ringwood wat deur die verkryging van Roger de Mortimer gemaak is, ingetrek. (vn. 38) Deur die terugbetaling van riddersgeld van 1346 vind ons dat die abt van Beaulieu een geld in Over Burgate gehou het in ewige aalmoese. (vn. 39) In ruil vir Berkshire vir die feodale hulp van 1316 het hy saam met Coxwell, Inglesham en Little Faringdon die honderd en vyftig van Faringdon gehou, en hy en ander het Langford, Shilton en 'Bernynton' gehou. (vn. 40)

Die abt van Beaulieu, wie se voorgangers sedert 1260 in die parlement gesit het, met 'n boete van tien punte, verkry in 1341 die koning se sanksie om vir homself en sy opvolgers bevry te word van die bywoning van die parlement, aangesien al die abdijlande in gratis aalmoese, en nie deur baronie of andersins van die opperste koning nie. (vn. 41)

Abt Haring was twintig jaar lank die voorsitter, en by sy dood is die bewaring van die abdij op 6 Januarie 1392 aan Thomas, graaf van Kent, en Tideman de Winchecombe, een van die monnike, toegewys. (vn. 42) Na 'n geruime tyd is Tideman de Winchecombe tot abt verkies, maar hy het slegs vir 'n baie kort tydperk regeer, want in Augustus 1393 is hy verkies tot biskop van Llandaff, op aandrang van die pous.

'N Toekenning van Edward III. in 1468 het die monnike van Beaulieu 'n weeklikse Donderdagmark in die distrikte gegee en hul regte op weiding in die woude van Bere en Porchester bevestig, met ander voormalige voorregte. (vn. 43)

Op 15 Desember 1483 is die abt van Beaulieu, saam met twee van sy gemeenskap, deur Richard III ontbied. om in Westminster te verskyn en alle munisipaliteite en geskrifte waarmee hy spesiale aanspraak gemaak het, binne ses dae na ontvangs van die mandaat saam te bring. (vn. 44) Daar word met groot waarskynlikheid vermoed dat hierdie dagvaarding voortspruit uit die abdij wat die vyande van die Yorkistiese faksie skuiling gegee het. Elke kerk en kerkhof het sekere tydelike heiligdomsregte, maar in enkele gevalle, waarvan Beaulieu die mees gevierde Engelse voorbeeld in die suide was, is hierdie regte vir 'n onbepaalde tyd verleng en oor 'n veel groter gebied as die werklike ingewyde terrein . By Beaulieu Innocent III. het hierdie spesiale heiligdomsregte verleen aan die hele oorspronklike toekenning van grond aan die monnike wat deur John gemaak is, waarvan die grense duidelik in die handves omskryf is. Onder die bekendes wat van hierdie heiligdom gebruik gemaak het, kan genoem word Perkin Warbeck, Lady Warwick, na die veld van Barnet in 1471, en volgens sommige skrywers, Margaret van Anjou.

Abt Thomas Skevington is op 17 Junie 1509 as biskop van Bangor in Lambeth ingewy, maar hy het die abdij aangehou in opdrag tot sy dood in 1533.

Die aandeel van die abdij ten opsigte van die 'koning se persoonlike uitgawes in Frankryk om die kroon te verhaal', in 1522, was die groot bedrag van £ 66 13s. 4d. (vn. 45)

In 'n butlerage -rekening van die doeane wat in 1526 betaal is op wyn uit verskillende skepe in Southampton en Portsmouth, wat 'n bedrag van £ 15 10 opgelewer hets. op 155 tonne, word gesê dat die totale gevangenskap van wyn vyftien tonne was, waarvan vyf tonne (een tunie elk) by die kloosters Beaulieu, Tichfield, Netley, Waverley en St. Denis afgelewer is. (vn. 46)

Die abt van Beaulieu is in 1529 na konvokasie ontbied, maar hy was nie daar nie. (vn. 47)

In 'n lys van 'boetes gemaak met uiteenlopende persone op bevel van die koning' van 1531 verskyn die naam van 'die biskop van Bangor, andersins die abt van Beaulieu genoem', vir die swaar som van £ 333 6s. 8d., vir sy oortredings teen die statute van bepalings en præmunire. (vn. 48) In die daaropvolgende jaar vind ons egter dat die abt-biskop in opdrag van die vrede vir Hampshire geplaas is. (vn. 49)

Op 17 Augustus 1533 sterf abt ​​Skevington, en die volgende dag skryf Harry Huttoft aan Cromwell en smeek dat die pos 'aan een van dieselfde godsdiens, 'n goeie man, die abt van Waverley' gegee kan word, en voeg by, 'hy sal doen sy plig in alle opsigte, en as u van sy lewenswyse weet, sou u sy goeie meester wees. ' Op 20 Augustus het sir William Fitzwilliam van Windsor na Cromwell geskryf oor die dood van die abt, en verklaar dat hy in die ontevredenheid van die koning was weens misdrywe teen die koninklike spel. 'Ek het in kommunikasie met die koning kans gehad om iemand te noem wat 'n deugsame man en 'n goeie man was en ooit goed in sy spel was, alhoewel die woude van Wolmer en Windsor en ander plekke oor sy huis gaan, en ek het gedink dat hy 'n goeie abt van Beauley sou wees. Op sy vraag wie hy is, antwoord ek, die abt van Waverley. Hy het gesê dat dit die waarheid is, en het my versoek om aan u te skryf om hom te herinner aan sy aankoms na Londen, sodat hy dieselfde kan bestel. Ek verseker jou dat die voorstel alleen van myself gekom het, en nie uit die versoeking van die abt nie. '

Op dieselfde dag het Lord Audeley aan die hertog van Suffolk geskryf oor die vakature in Beaulieu, waarvoor baie geskik was. Hy het geen spesifieke voorstel gemaak nie, maar dring daarop aan dat elkeen wat as abt aangestel is ''n man met groot erns en versigtigheid moet wees, en nie 'n basis van sy maag of 'n flou hart nie, as dit nodig is, die plek staan ​​so wild en dit is 'n wonderlike plek heiligdom, en grens aan 'n groot woud en aan die seekus, waar heiligdom baie ontevreden kan wees as hulle nie baie goed en aansienlik beskou word nie. ' (vn. 50) In ooreenstemming met die koning se wens is John Browning, abt van Waverley, die bewaarder van die koning se spel, vinnig abt van Beaulieu. In September skryf Huttoft 'n dankbare brief oor die afspraak met Cromwell.

Die Dapperheid van 1535, geneem toe Browning abt was, gee die bruto jaarlikse waarde van Beaulieu £ 428 6s. 8¼d., en die netto waarde £ 326 13s. 2¾d.

Ingevolge die Wet van 1536, wat die mindere kloosters ontbind het, is meer as twee derdes van die Cisterciënzer abdye onderdruk. Hulle gevangenes is gewoonlik na die groter huise van die orde oorgeplaas. In Maart 1536 sterf abt ​​Browning, en Thomas Stevens of Stephens, abt van Netley, word as sy opvolger aangestel. In die daaropvolgende Februarie is Netley onderdruk, en die hele monnike is na hul moederhuis in Beaulieu. (vn. 51)

Lord Lisle was baie angstig om die mooi buit van Beaulieu te bekom, en het beide in Februarie en Junie van 1536 aan diensknegte van Cromwell geskryf om hulle te beveilig. By die eerste geleentheid is hy meegedeel dat daar geen waarskynlikheid bestaan ​​dat Beaulieu onderdruk sou word nie en op die tweede aansoek is hy verseker dat dit tyd verlore sou gaan om dit te dagvaar, en hy word aanbeveel om te probeer vir St. Mary's, Winchester, of vir ' Waverley, wat 'n mooi ding is. ' (vn. 52)

Kort na Stevens se aanstelling as abt, vind ons hom gretig om guns by Wriothesley te kry. Toe ek deur 'n dienskneg hoor dat hy 'n perd wil hê - 'My heer van Beaulieu het gesê dat hy niks anders as u bevel hoef te hê nie, en stuur sy manne om sy eie ryperd vir u op te neem, wat u hiermee sal ontvang. Sy enigste skuld is dat hy te min vir jou is, hoewel die grootste in sy hele park. ' (vn. 53)

Wat die antieke reg op heiligdom in Beaulieu betref, is dit nie verbasend om te vind dat nóg Cromwell of sy koninklike meester die skending daarvan ernstig was nie. In September 1537 het die abt 'n brief van Cromwell ontvang waarin hy geëis het dat dit aan die draers van die lyk van James Manzy, 'n Florentyn, gestuur moet word. Hy het geantwoord dat hy dit sou gedoen het, maar dat Manzy die vorige Sondag die heiligdom verlaat het toe hy van die huis af was. Toe die abt verder van die Lord Privy Seal hoor, het hy geskryf om te sê dat hy in samewerking met meester Huttoft al die transporteurs van James Manzy bymekaargemaak het en dit so gebruik het dat hy gedink het dat hulle daarna die erger sal liefhê om heiligmanne te steel van Beaulieu. ' Manzy het dag en nag in bosse, bosse en ou skure weggekruip, en die abt verwerp verontwaardig die suggestie dat hy by sy ontsnapping gekom het. Terselfdertyd skryf Huttoft vir Cromwell 'n gunstige effek. 'Ek het hierdie twee dae met my heer van Beaulieu gesoek, aan boord van die skip en in die hele woud, en het vanaand (28 September) die genoemde James gevind in 'n hooihok op 'n plaas langs Hampton. Hy was die helfte van die maai diep weggesteek, en toe dit ontdek word, lyk dit meer dood as lewendig. Na 'n rukkie het hy gehuil en gesê dat sy mishandeling slegs was uit vrees vir u heerskappy, en dat sy bewaarders hom gedreig het om soos 'n gevangene opgevoer te word. Ek smeek dat u jammer vir hom sal wees, want hy is ernstig hanteer. Die draer Parpoynt het baie woorde meer gepraat as wat nodig is. My heer van Beaulieu het baie goeie ywer in hierdie saak gebruik en is ook baie ontmoedig oor die berigte wat oor hom gemaak is. ' (vn. 54)

Op 2 April 1538 het die onderdanige abt die oorgawe van hierdie groot koninklike klooster onderteken aan die berugte kommissarisse Layton, Petre en Freeman, en twintig van die monnike aangespoor om dieselfde te doen. (vn. 55) Die terrein is onmiddellik toegestaan ​​aan Thomas Wriothesley (daarna graaf van Southampton). Crayford, een van die onderkommissarisse vir die onderdrukking van kloosters, het op 17 April aan hom geskryf en gesê dat abt Stevens, onmiddellik voor sy oorgawe, die meul, pastorie, ens., Van Beaulieu en die lodge in St. Leonard's vrygelaat het groet sy suster. (fn. 56) On 26 April, the ex-abbot wrote to Wriothesley, protesting against the detraction of his ' lewd monks, which now, I thank God, I am rid of.' (vn. 57)

At the time of the dissolution the monastery held in Hampshire the manors of Colbury, Hilton, Upton, 'Ippeley,' Holbury, and the manor of Frerencourte in Fordingbridge, the rectories of Beaulieu, and lands, rents, etc., in Southampton, Lymington, ' Esthamlode' in the Isle of Wight,' Gooreley,' ' Blayshford, Bremmer' and Avon, and Newchurch in the Isle of Wight in Berkshire the manors of Great Faringdon, Little Faringdon, Inglesham, Shilton and Wyke, and rents in Westbroke and Langford in Cornwall the manor of St. Kirian, a mill at Tregonon, and rent in Helston and a messuage in Southwark in Surrey. (fn. 58)

Stevens obtained a pension of 100 marks, but in February, 1540, was instituted to the rectory of Bentworth near Alton. In 1548 he was collated to the treasurership of Salisbury Cathedral, and died in 1550 seized of both these preferments. Seventeen of the monks also obtained small pensions.

With the suppression came the end of the historic sanctuary rights throughout what was termed ' the Great Close of Beaulieu.' On the day of the surrender the commissioners wrote to Cromwell stating that there were thirty-two sanctuary men there for debt, felony and murder, who had their houses and grounds where they lived with their wives and children. They declared that if sent to other sanctuaries they would be undone, and desired to remain there for their lives, provided no more were admitted. The commissioners wished to know the king's pleasure. The ex-abbot also wrote to Wriothesley, begging him to be a good master to the Beaulieu sanctuary men who were there for debt. He said they had been very honest while he was their governor, and it would be no profit to the town if they were to leave, for the houses would yield no rent. Crayford also wrote to Wriothesley about the same time, asking for the king's protection for the ' miserable debtors,' stating that all the inhabitants of Beaulieu were sanctuary men, and urging the immediate departure of the murderers and felons as ' hopeless men.' In the end the debtors were allowed to tarry for their lives, under protection, at Beaulieu and one, Thomas Jeynes, who had slain a man at Christchurch, was granted a pardon. (fn. 59)

The circular elaborate fifteenth century seal, of which an illustration is given, represents the crowned Virgin seated in a canopied niche with the Holy Child on left knee on each side, in canopied niches, are five kneeling monks. In base is a crown enfiled with a crozier. Legend : Sigillum : Commune : Monasterii : Belli : Loci : Regis.

Abbots of Beaulieu

Hugh, (fn. 60) about 1208-19
Azo of Gisors, 1238
Dennis, (fn. 61) about 1274-80
William de Gisors, cellarer, (fn. 62) 1281
Robert de Boclonde, died in 1302
Peter de Chichester (fn. 63)
William de Hameldon (fn. 64)
John Peres
Walter Herring, (fn. 65) 1372-92
Tideman de Winchecombe, about 1392-3
Richard de Middleton, (fn. 66) 1394-7
John Gloucester, (fn. 67) 1397-1400
Richard de Middleton, (fn. 68) 1400
Richard Bartelmelo, (fn. 69) 1415
William Salbury, (fn. 70) 1425-9
William Woburn, 1429
Humphrey, 1490
Thomas Skevington, (fn. 71) 1509, 1533
John Browning, abbot of Waverley, 1533-6
Thomas Stevens, abbot of Netley, 1536-8


Churches

The monastery at Beaulieu was founded in 1204 by King John, and its Abbey Church dedicated to St. Mary in 1246. Most of the Abbey fell into ruins after the dissolution of the monasteries by King Henry VIII, but domus, cloisters and refectory remain.

The refectory of the original abbey became the parish church of Beaulieu, and so it has remained ever since. Once inside the church, especially if the sun is shining, you may realise that the church is not oriented - that is, it does not run west to east. Instead, because of its position on the south side of the original abbey cloisters, the church lies north to south and the altar is at the south end.

Since 1538 several changes have been made: formation of a chancel and sanctuary, construction of a gallery chapel and vestries, importation of oak pews, and installation of a Walker pipe organ which is a delight to play.

One of the most interesting architectural features is the prominent stone lectern, from which one chosen monk would read improving books to the other monks as they sat silently eating their meals. The lectern is now used as a pulpit, from which the preacher gives his sermon, or address, during services. The pulpit is approached by a stone stairway cut into the width of the west wall, an unusual feature found only here and in Chester Cathedral.

The gallery at the North end of the church has been used down the centuries for varying purposes. Old prints of the church show that in the 18th century a wall across the nave separated the gallery from the rest of the building, and for a time it served as the village school. In 1965 a new staircase was built, and the Chapel was restored and refurbished. It was consecrated on the Eve of All Saints, 1965, by the Bishop of Winchester, and dedicated in honour of St. John the Evangelist.

Near the pulpit is the Tubby Clayton Memorial, a finely carved slate roundel in memory of the co-founder of Toc H, who lived in Beaulieu as a boy and returned regularly to preach throughout his lifetime. The plaque, with the Toc H lamp and cross in gold at the top, was dedicated by his Grace Dr Robert Runcie Lord Archbishop of Canterbury in June 1984. Toc H members from all over the world attended the special service and today many especially ask to be shown this memorial.

The Standard of 84 Squadron RAF is laid up in the Abbey Church to commemorate the founding of the Squadron as part of the Royal Flying Corps on Beaulieu Airfield during the First World War in 1917, since when they have never been based in the British Isles.

Either a 'Parish Communion (Common Worship)' or an 'All Age Family Service' are normally held in the Abbey Church on Sundays, starting at 9.30 am. On a few Sundays throughout the year, the 9.30 service is held elsewhere in the Benefice. Everyone is most welcome. [Click 'Services' to be transferred to the Church Services part of the Benefice Calendar]


2 A free translation of ‘Cedimus… filiae nostrae Emenanae quam Deo ad sanctimonialium habitum tradimus pro tremore et amore Dei ut animae quae militant Christo per nostram intermissionem remedium queant recipere peccatorum suorum… Facta cessio ista in mense novembrio anno x regnante Ludovico domno nostro serenissimo Augusto’. (Die phrase per nostrum intermissionem is unexpected, but the entire sentence is rather obscure in its meaning): Cartulaire de l’abbaye de Beaulieu (en Limousin), red. M. Deloche (Paris, 1859) (hereafter Beaulieu) no CLXXXV. The MS cartulary—only used by Deloche at a late stage of his edition—is now Paris, BN, MS. nouv.acq.lat 493: problems of daring and of variant readings will be discussed elsewhere, in the study already mentioned.

3 Gennep , A Van , Les rites du passage, étude systématique des rites ( Paris , 1909 ), pp. 13 ’ 15 Google Scholar and, for brief references to the differing significance attached by earlier anthropologists to ceremonies of’veiling’, pp. 237–41 cf., M. Gluckman, ‘Les rites du passage’, in Gluckman, ed., Essays on the Ritual of Social Relations (Manchester, 1962), pp. 11-14,19. For ceremonies of veiling in early Christian times, R. Metz, ‘Les vierges chrétiennes en Gaule au IVe siècle’, in Saint Martin et son temps, Mémorial du XVIe centenaire des débuts du monachisme en Gaule, 361-1961 (Rome, 1961), pp. 118–19 Wemple , S. , Women in Frankish Society, Marriage and the Cloister, 100 to 900 ( Philadelphia , 1981 ), pp. 166 ’ 7 Google Scholar . The dress to be worn by sanctimoniales is also discussed by E. Magnou-Nortier, ‘Formes féminines de vie consacrée dans les pays du Midi jusqu’au début du Xlle siècle’, in La femme dans la vie religieuse du Languedoc (XJII-XIVe s.), CAF, 23, (1988), p. 201, nn. 29-34.

4 In general, Lawrence , C. H. , Medieval Monasticism , 2nd edn. ( London , 1989 ), pp. 216 ’ 17 Google Scholar Magnou-Nortier, ‘Formes féminines’, pp. 203-5 (citing the case of this Immena) and Lasociété laïque et l’Église dans la province ecclésiastique de Narbonne (zone cispyrénéenne), de la fin du Ville à la fin du Xle siècle (Toulouse, 1974), pp. 411-13 (citing later examples). All aristocratic activity and attitudes were influenced by ‘structures familiales’ according to R. Hennebicque, ‘Structures familiales et politiques au IXe siècle: en groupe familial de l’aristocratie franque’, RH, 265 (1981), pp. 289-333 of. J. Wollasch, ‘Eine adlige Familie des früheren Mittelalters, Ihre Selbstverständnis und ihre Wirklichkeit’, AKuG, 39 (1957), pp. 150-1.

5 Beaulieu-sur-Dordogne, present Département de la Corrèze. Sien DHGE, 7, cols 154-5 for a brief—but not entirely accurate—notice on the abbey of Beaulieu. An important analysis of property transactions in this region does not include the documents of this house, Herlihy , D. , ‘ Land, Family and Women in Continental Europe, 701-1200 ’, in The Social History of Italy and Western Europe ( London , 1978 ), pp. 114 ’ 20 Google Scholar [first published, Traditio, 18(1962)].

6 Hennebicque, ‘Structures familiales’, p. 293:’Il faut se garder des généralisations abstraites…’.


Beaulieu Abbey - History

TBC - Please check before visiting

TBC - Please check before visiting

eaulieu is a Cistercian Abbey found in tne New Forest near Southampton on the south coast of England. The abbey was founded by King John in 1203 or 1204 and became an important mother house sending monks to found daughter abbeys at Hailes, Newenham and Netley. It was itself populated with monks from Citeaux. The building work took until 1249 in the reign of John's son Henry III, who continued to support the monks with donations and grants of land. At the dissolution, ordered by King Henry VIII, parts of the abbey were destroyed and the remains were granted to the Earl of Southampton. Later, in the reign of William III, the abbey became the property of the Lord and Duke of Montague. Much of the original building remains but has been converted for different uses. The monks referctory or dining room, for instance, has been converted into the Beaulieu parish church. The abbey was the home of Anne Beauchamp, the wfe of Richard Neville, the Kingmaker, After Richard's death in 1471 at the Battle of Barnet. Anne fled to the abbey for safety. Another person who sought safety at the abbey was Perkin Warbeck who tried to claim the English throne saying he was one of the Princes in the Tower who mysteriously disappeared.

Palace House: one of the first public historic houses

Palace House is well known as one of the most charming historic houses in Hampshire. But fewer people know that it was one of the first stately homes to open to visitors and that Edward, Lord Montagu played an important role in opening up historic houses for the public to enjoy and appreciate.

The New Forest and surrounding areas are rich in history and home to a number of country houses and gardens open to the public. Visitors to the area are spoilt for choice when it comes to looking for a historic day out, but no visit would be complete without a trip to see the historic home of the Montagu family, whose owner played a pivotal role in the preservation of England’s historic houses.

The Beginning: From Abbey Gatehouse to Country House

Overlooking the picturesque Beaulieu River mill pond, Palace House was once the gatehouse of the medieval Beaulieu Abbey. When Thomas Wriothesley, a direct descendent of the current owners, bought the estate in 1538, he converted the gatehouse into a modest manor house. In the early days, the house was rarely used as a primary residence, but successive owners developed it and a significant remodel and extension process in the 1800s transformed it into the Victorian country house it is today.

The west side of Palace House before the alterations of the 1870s.

“A White Elephant”: Inheriting a Stately Home

When Edward, Lord Montagu inherited the Beaulieu Estate in 1951, it rapidly became clear that the costs of running the historic property, with its substantial maintenance and heating bills, would be prohibitive.

“to any sensible, rational being the house was a white elephant. The wise solution was to get rid of it. For me, however – neither sensible nor rational - that was unthinkable. Beaulieu was my ancestral family home and I therefore not only loved it but felt a sense of trust, duty and obligation towards it.”

He considered turning the house into a school or old clergymen’s home, but a more innovative solution became increasingly attractive – that of opening the house up to the paying public.

Opening Your Historic House to the Public

Displaying your stately home to the public was not a new idea at this time and curious visitors had already been peering into England’s grand houses for a couple of centuries. But the idea of creating a professional business venture was unheard of until 1949 when the Marquess of Bath opened Longleat.

Edward, Lord Montagu with visitors on the Beaulieu Abbey steps in 1951.

The Beaulieu Abbey ruins had already been open to the public since the 1890s, so the Montagu family had some experience of catering to tourists, but opening their home to strangers would be a far more significant step. As Edward, Lord Montagu said, ‘sacrificing one’s privacy was the price I was prepared to pay to keep a roof on the house’.

In preparation for the opening, Lord Montagu assembled portraits of his ancestors, created exhibitions of coronation robes, and gathered together family heirlooms. But he readily admitted that Palace House was not as large and grand as other stately homes such as Longleat. What he needed was an extra ingredient…

And so it was that in 1952 when Palace House and gardens were opened to the public for the first time, visitors were greeted by five veteran cars in the entrance hall. Installed as a tribute to his late father, who was a motoring advocate and pioneer, this simple beginning proved to be a great success and would later develop into the National Motor Museum, which has since grown beyond the entrance hall and is now based in its own purpose-built building in the Palace House grounds.

Veteran cars in the entrance hall of Palace House.

. and the National Motor Museum today.

Edward, Lord Montagu & The Historic Houses Association

Thanks to the innovative character of Edward, Lord Montagu, Palace House was one of the first historic houses to open, providing the public with a fascinating insight into local history and a beautiful house and gardens to visit. But his influence on the preservation and promotion of historic houses didn’t stop there…

Even before Palace House opened in 1952, he organised a small gathering of historic house owners to discuss the possibility of a ‘union’ to champion their cause to the government, share knowledge and run a joint advertising scheme. Some of the old guard opposed the idea, particularly when a membership fee was suggested, but fifty owners went on to join the British Travel Association and eventually formed a sub-committee, the BTA’s ‘Historic Houses Committee’, to champion the contribution of historic houses to the UK tourism industry.

In later years, he argued strongly for the creation of a completely independent association, and on 5 December 1973 the Historic Houses Association was born with Edward Montagu as its first chairman.

Some of the early houses to be members of the HHA included Longleat, Knebworth and Woburn Abbey, all opened to the public for the first time in the 1950s and 60s. Since these beginnings, the Historic Houses Association have developed a portfolio of over 1,600 significant historic houses and gardens, open to be explored and discovered. The organisation ensures these country houses stay alive and accessible for generations to come, a vision shared by Edward, Lord Montagu.

Beaulieu & The Treasure Houses of England

In the 1960s, before the HHA was formed, there were plenty of stories in the press about the rivalry between the different historic houses and their owners. But whilst there was plenty of healthy competition going on, Edward, Lord Montagu was keen to work together with his ‘competitors’ for the benefit of the historic house industry as a whole.

To the surprise of the press, Edward, Lord Montagu, the Duke of Bedford and the Marquess of Bath announced that they would give out vouchers for discounted entry to each other’s houses (Beaulieu, Woburn and Longleat respectively). The idea proved popular and the number of historic houses involved soon grew from three to seven, with the suitably catchy name “The Magnificent Seven”.

Eventually, the collective expanded to a group of ten historic houses, with the entry requirement that each house much attract at least 100,000 visitors. This group still exists today and has since been renamed the ‘Treasure Houses of England’. It has become known as a unique collection of the finest historic houses, palaces and English castles.

The Magnificent Seven! Marquess of Tavistock (Woburn), George Howard (Castle Howard), Marquess of Bath (Longleat), Duke of Marlborough (Blenheim), Earl of Harewood (Harewood) Lord Montagu (Beaulieu) and Lord Brooke (Warwick Castle).

Each house has its own unique charm, with stunning architecture surrounded by beautiful parklands and open gardens. Most historic houses are still homes to the great families who have owned them for generations and many keep their heritage alive by recreating scenes and events that have shaped the history of England.

Together the houses display some of the most important art collections in the world, showcasing exquisite examples of fine furniture, porcelain, china and portraiture. To explore the other stately homes please visit the Treasure Houses of England website.

Edward, Lord Montagu & English Heritage

In 1983, in recognition of his innovative approach and commercial success, the government invited Edward, Lord Montagu to chair its new Historic Buildings and Monuments Commission, which he soon renamed English Heritage.

Edward, Lord Montagu

At this time, there were still those who feared that making historic sites more accessible to the public would result in over-commercialisation and historical vandalism. Lord Montagu proved them wrong, but did encourage the sites to become more visitor-friendly, with improved interpretation and facilities. When the government decided to abolish the Greater London Council, the then Prime Minister Margaret Thatcher was said to have endorsed the transfer of its historic buildings to English Heritage because “Edward Montagu will know what to do with them.”

The Importance of Education: Keeping Heritage Alive

Edward, Lord Montagu was a strong supporter of the preservation of historic houses and soon after the opening of Palace House, he embarked on a lecture tour of America to publicise both his stately home and Britain’s other historic houses. As part of the British Tourism Association he also ran a series of Historic Property Management courses at Beaulieu to help other owners run their houses effectively and attract visitors.

In 1970 he took his pioneering education one step further and began offering knowledge to the public as well as other house owners. He introduced a pilot scheme which produced educational packs for schools, which was successful enough that Beaulieu became the first historic house to appoint a full-time education officer.

Beaulieu’s award-winning educational programme is still running today, informing and inspiring the next generation and keeping heritage accessible for all.

Children are invited to dress in Victorian clothing for educational visits in Palace House.

Visiting Palace House Today

Today Palace House is thriving and continues to welcome visitors from around the world. As they step through the front door, they are greeted by guides in Victorian costume, keen to share their knowledge of this unique and historically significant house.

In addition to the visitor-facing staff, many people ‘behind the scenes’ ensure that the house and its contents are properly preserved for the benefit of future generations. You can find out how they care for the items in their collection in the Palace House Blog.

As well as Palace House and gardens, visitors to the Beaulieu visitor attraction can visit the National Motor Museum and explore the Beaulieu Abbey ruins. Plus, they can also discover Beaulieu’s connection with the Special Operations Executive in the Secret Army Exhibition and see iconic cars from memorable TV challenges in World of Top Gear.

“I have always believed that Britain’s great houses and gardens, originally created for the pleasure of a few, should now be enjoyed by the many. Sharing my home and welcoming visitors to Beaulieu since has been a source of great pleasure to me. Doing so has ensured that Palace House, Beaulieu Abbey and the other historic buildings in my care are in a better state of repair now than they have been for decades. I hope that they will survive for many years to come, for future generations to enjoy. ’’ - EDWARD, LORD MONTAGU OF BEAULIEU (1926 -2015)


Beaulieu Abbey - History


Download 7000 KB JPEG of the image.Historyfish pages, content, and design copyright (c) Richenda Fairhurst, 2008
Alle regte voorbehou. No commercial permissions are granted.

The Historyfish site, as a particular and so unique "expression," is copyright. However, some (most) source material is part of the public domain, and so free of copyright restrictions. Where those sections are not clearly marked, please contact me so I can assist in identifying and separating that material from the Historyfish site as a whole.

When using material from this site, please keep author, source, and copyright permissions with this article.

Historyfish intends to generate discussion through shared information and does not claim to provide, in any way, formal, legal, or factual advice or information. These pages are opinion only. Opinions shared on historyfish are not necessarily the opinions of historyfish editors, staff, owners or administrators. Always consult proper authorities with questions pertaining to copyrights, property rights, and intellectual property rights.


It is my intent to follow copyright law (however impossibly convoluted that may be). Please contact me should any material included here be copyright protected and posted in error. I will remove it from the site. Dankie.


Ruin and Renovation

The abbey’s problems continued into the 15th century. On 16 December 1402, thieves broke into the church and stole riches worth 1,000 marks (over £660) from the shrine of the Holy Blood. The abbey was also being poorly administered. In 1397, Henry Alcestre was elected as abbot but seems to have been rapidly deposed. In 1412 he was blamed for letting the buildings of the abbey fall to ruin and running up debts of over £600. The income of the abbey had been reduced to just £100 per year, insufficient to support the 22 monks.

In view of the abbey’s difficulties, the anti-pope John XXIII (whose claim to the papacy was recognised by the English crown) gave special spiritual privilege to pilgrims who visited Hailes and made gifts to the abbey.

Further privileges were obtained in 1431 when pilgrims visiting the Holy Blood and contributing to the upkeep of the church were granted generous remission from penances. Indulgences benefiting pilgrims to the monastery were also issued by Pope Callistus III in 1458 and a decade later by Pope Paul II. These explicitly state that the gifts from pilgrims were to fund building work at the abbey, including the repair of the church and its bell tower.

Work also started on the renovation of the cloister, and the former accommodation of the lay brothers (who had ceased to be part of the community in the 14th century) was converted into a house for the abbot. Complete with halls, chambers and a private chapel, it projected the religious and secular importance of the abbots of Hailes, who were important patrons in their own right.


Kyk die video: Chancelade Dordogne - Abdij. Abbaye Notre-Dame. Our Ladys Abbey 27 juli 2016 (Januarie 2022).