Inligting

Mary Smith


Mary Smith het op die familieplaas in La Salle County, Illinois, gewoon. Tydens die Black Hawk -oorlog het setlaars in die gebied aanvalle van Sauk- en Fox -oorlogspartye opgedoen. Op 20 Mei 1832 het 'n oorlogsparty op die plaas toegeslaan en nadat sy die res van die gesin vermoor het, het sy Mary Smith gevange geneem.

Smith en twee ander vroue is uiteindelik vrygelaat na onderhandelinge wat deur leiers van die Winnebago -stam gevoer is. Uiteindelik word 'n verslag oor haar gevangenskap in Elmer Baldwin's gepubliseer Geskiedenis van La Salle County.

In die laaste maand van Mei het 'n aansienlike hoeveelheid Indiërs (hoofsaaklik uit die stamme van die sakke en jakkalse), soos hulle beweer, ontevrede geraak met die aantasting van die blankes, en 'n woedende en onverwagte aanval op die weerlose inwoners uitgevoer. van die grensdorpe Illinois. Die eerste en dodelikste was op 'n klein nedersetting aan die Indian Creek, wat in die Fox -rivier loop, waar ongeveer twintig gesinne woon, wat nie op hoogte was van hul benadering nie, 'n maklike prooi geword het vir hul woeste vyande - inderdaad so skielik en onverwags was die aanval, dat hulle ongewapend was totdat die woeste met hul tomahawks in die hand hul huise binnegegaan het en die mees onmenslike barbaars begin pleeg het! Geen taal kan die wreedhede wat gepleeg is, uitdruk nie; in minder as 'n halfuur is meer as die helfte van die inwoners onmenslik geslag - hulle het gruwelik vermink, beide jonk en oud, manlik en vroulik, sonder onderskeid tussen ouderdom of geslag onder die weiniges wie se lewens gespaar is, en waarvan hulle gevangenes gemaak het, was twee baie respekvolle jong vroue (susters Frances en Almira Hall) van 16 en 18 jaar oud.

Die verslag van die ongelukkige jong vroue (Frances en Almira Hall) wat by hul terugkeer uit gevangenskap aan hul vriende en familielede oorgedra is, kan nie nalaat om met groot belangstelling gelees te word nie, hoewel hulle met minder erns behandel word - hulle verklaar dat nadat hulle gedwing is om te getuig nie net die woeste slaghuis van hul geliefde ouers nie, maar om die hartverskeurende gille en sterwende kreun van hul afsterwende vriende en bure te hoor, en die afskuwelike geskreeu van die woedende aanvallende woeste, is hulle gegryp en op perde gehang, waarheen hulle was deur toue beveilig, toe die woeste met 'n verheugde geskree hul optog in Indiese lêer opneem en hul koers wes buig; die perde waarop die wyfies gemonteer is, elkeen gelei deur een van hul getalle, terwyl nog twee aan elke kant gestap het met hul bloedbesmeerde messe en tomahawks, om hulle te ondersteun en te bewaak - hulle het dus baie ure gereis, met soveel spoed as moontlik deur 'n donker en byna ondeurdringbare hout; toe hulle by 'n nog donkerder en somber moeras kom, het hulle tot stilstand gekom. 'N Afdeling van die buit wat hulle uit die noodlottige nedersetting gebring het, en waarmee hulle gesteelde perde (nege in getal) gelaai is, het hier plaasgevind, elke woede het sy proporsionele deel in sy pak weggesteek soos hy dit ontvang het; maar op niks het dit gelyk asof hulle so 'n groot waarde heg nie, of met soveel tevredenheid beskou het, soos die bloedende kopvelle wat hulle gehad het, voordat die lewe uitgesterf het van die verminkte koppe van die slagoffers wat verby is! die gevoelens van die ongelukkige gevangenes op hierdie oomblik, kan beter beoordeel word as beskryf as hulle nie ongevoelig kan wees dat hierdie skokkende bewyse van woeste kannibalisme onder hulle geliefde ouers was! maar hul gekreun en bittere klaagliedere het geen invloed gehad op die wegdrywing of afwyking van die woeste van die onderneming waarin hulle betrokke was nie, totdat dit meegeding is; toe hulle, met so min as moontlik vertraging, en sonder om hulself tyd te gee om te verfris (soos die gevangenes kon sien), het hulle weer vorentoe gegaan en met neerslag gereis tot sononder toe hulle weer gestop het en 'n tydelike verblyf voorberei vir die nag-die arme ongelukkige wyfies, wie se gevoelens, soos hulle vermoed kan word, niks anders kan wees nie as grens aan afleiding, en wat nie vir 'n oomblik opgehou het om die bitterste dag te huil nie, kon nie anders as om te glo dat hulle hier was nie bestem om die slagoffers te word van woeste verontwaardiging en mishandeling; en dat hulle lyding binnekort sou ophou, aangesien hulle nie (soos hulle hulle gedink het) toegelaat sou word om te lewe om die lig van 'n ander dag te sien nie! dit was hul indrukke, en so hul verskriklike voorveronderstellings - menslike verbeelding kan hom kwalik 'n meer betreurenswaardige situasie voorstel; maar in hul vermoedens was hulle gelukkig verkeerd, soos met die nadering van die nag in plaas daarvan dat hulle onderworpe was aan wrede verontwaardiging, omdat hulle vreesbevange 'n ander plek as die wat deur die hoofliggaam van die woeste beset was, toegeken het; waar komberse oopgemaak is om op te bly, slegs deur twee bejaardes wat aan elke kant daarvan geslaap het. Terwyl hulle gedagtes opgewonde was met die vreeslikste bekommernisse, met inagneming van hul persoonlike veiligheid en plegtig beïndruk met die herinnering aan die aaklige toneel wat hulle die vorige oggend aanskou het, het hulle, soos verwag kon word, 'n slapelose nag; alhoewel die wilde mense geen gesindheid gehad het om hulle te benadeel of te versteur nie - vroeg in die oggend daarna word voedsel aan hulle gebied, maar as gevolg van die versteurde gemoedstoestand en byna konstante gehuil, was hulle te swak en onbedagsaam om daaraan deel te neem, alhoewel byna twintig ure het verbygegaan sonder dat hulle lewensonderhoud ontvang het.


Mary R. Smith

Mary R. Smith
foto uit die Oakland History Room

Mary Rebecca Thompson (4 April 1846 - 31 Desember 1905), bekend as Mollie, was die eerste vrou van F.M. "Borax" Smith. Sy was 'n jong egskeiding (Wright) van Brooklyn, NY toe sy Smith by 'n bal in die Tubbs Hotel in Brooklyn, CA ontmoet het. Hulle trou (in haar geboortestad) in 1875 en woon die eerste paar jaar in Nevada naby sy boraksoperasie voordat hulle in 1881 in Oakland vestig.

Mollie het geïnspireer geraak deur Benjamin Farjeon Blade O 'Grass oor weeskinders in Londen, en sy en Frank het 'n aantal hawelose meisies aangeneem en aangeneem. In 1897 neem Mollie Evelyn Ellis, wie se ouers daar naby woon, as 'n saal in. In 1901 begin die Smiths 'n weeshuis, die Huis vir Vriendlose Meisies. In Mei 1901 word Mollie verkies tot 'n lewenslid van die Kinderbeskermingsvereniging.

Smith was 'n lid van die Ebell Society.

In Julie 1905 vier Mary en Frank 30 jaar huwelik. Daardie jaar, op 31 Desember, sterf sy op 59 -jarige ouderdom aan 'n beroerte.

Nalatenskap

Mary Smith kan onthou word vir haar groot liefdadigheidsfondsinsamelingspartytjies by Arbor Villa, haar weeshuisstelsel en die Home Club. Maar minder duidelik, hoewel waarskynlik belangriker, was die invloed wat hierdie uitsonderlike vrou op die algemene rigting van haar man gehad het: hoewel hy moontlik al 'n drang gevoel het om 'terug te gee aan die gemeenskap', het sy sy vasberadenheid daartoe bygedra om te versterk en te versterk, terwyl hy die rigting wat dit ingeslaan het, gevorm het. Toe sy sterf, het hy min of meer voortgegaan soos sy sou wou, en die voordele vir Oakland was groot.

Mary R. “Mollie” Smith en Frank “Borax” Smith op Ram Island - 1905 1


Ons tydlyn

William Greenleaf Eliot, predikant en pas gegradueerde van Harvard Divinity School, arriveer in St. Louis (pop. 7 000) om 'n Unitariese gemeente te stig. Dit is sy eerste reis wes van die Appalachiese berge.

Bekommerd oor die gebrek aan opvoedkundige instellings in St. Louis, berei die senator Wayman Crow, 'n handves vir 'Eliot Seminary' voor.

Op versoek van Eliot verander die inkorporateurs van Eliot Seminary die naam na Washington Institute (later Washington University).

Mary Rhodes Eliot (16), eersgebore dogter van William Greenleaf Eliot, sterf na 'n skielike siekte. In sy hartseer skryf Eliot 'n versameling preke, The Discipline of Sorrow.

Eliot en ander trustees stig 'n 'Akademiese Departement' om jonger seuns voor te berei op die uiteindelike inskrywing aan die Universiteit van Washington. In 1879 kry dit die naam "Smith Academy" na een van sy belangrikste weldoeners.

Eliot en ander in die kuratorium het die Washington -universiteit aangemoedig om 'n 'vroulike departement' te stig om plaaslike meisies op universiteit voor te berei. Ter ere van die kritiese vroeë leiding van Eliot, dring die universiteit daarop aan dat dit na sy dogter vernoem word.

20 September: Mary Institute open op Lucas Place met ses onderwysers. Die kurrikulum bevat Engels, fisiologie/natuurgeskiedenis, vokale/instrumentale musiek, teken, calisthenics en Frans. Opsionele kursusse sluit hoër wiskunde en natuurwetenskappe aan die nabygeleë Washington University in.

Margaret Dawes Eliot, ma van William Greenleaf Eliot, skenk $ 1.000 aan die nuwe skool met die naam van haar kleindogter. Sy bepaal dat 'die geleerdes' voortaan 'n jaarlikse vakansie moet kry 'op of naby die 11de Mei vir 'n Mei -fees'. Dit word sedertdien bekend as 'Oumadag' en word geniet deur MICDS-studente en is die langste tradisie van die skool.

Calvin Pennell, neef en voormalige afdeling van opvoeder en staatsman Horace Mann, word die skoolhoof genoem. Pennell gee die skool 'n baanbrekende opvoedingsteorie oor die hele kind, wat deur sy oom ontwikkel is.

Eerste aanvangsoefeninge van die Mary Institute. Sewe studente studeer.

Eliot word aangewys as die derde kanselier van die Universiteit van Washington, 'n pos wat hy beklee tot sy dood in 1887. In sy 50 jaar in Missouri speel Eliot 'n belangrike rol in die stigting van verskeie noemenswaardige instellings, waaronder die St. Louis Art Museum, Western Sanitary Commission en the Coloured Weeskinders en burgeroorlogsoldate se weeshuise.

Mary Institute verhuis na die nuwe Locust Street -fasiliteit, 300 studente is ingeskryf.

Edmund Sears, gegradueerde van Harvard, word aangewys as die vierde skoolhoof van Mary Institute. Onder sy stil, gentlemanly leierskap, beweeg die skool weg van 'n eksklusiewe fokus op geleerdheid en omhels die deugde van 'n 'vol, afgeronde lewe' vir jong vroue, insluitend 'vermaak, uitstallings, feeste, ontspanning en tydverdryf'. Sears stel ook die eerste program vir huishoudelike wetenskap bekend wat in St.

Inskrywings oorskry die kapasiteit in Locuststraat. Mary Institute verhuis na 'n moderne gebou aan Lake Avenue (huidige tuiste van New City School).

Eerste Mei -koningin gekroon tydens 'n Maypole -dans wat in die skoolgimnasium gehou is. Oor die jare word jaarlikse feeste op verskillende plekke in die stad gehou, waaronder die Washington University Chancellor's Garden en Forest Park se Municipal Opera Stage.

DIE LANDDAG SKOOLBEWEGING:

Aan die begin van die 20ste eeu is stedelike oorbevolking, besoedeling, misdaad en ondeugdes lewensfeite. Gesinne regoor die Verenigde State begin begunstigde opvoedkundige opsies vir hul kinders wat hulle tydens die akademiese dag uit sulke oënskynlik ongesonde omgewings verwyder.

Burgerlike leiers in St. Louis nooi Charles Bovey, kurator van die Blake -skool in Minneapolis, uit om inligting te besoek en te deel oor die daaglikse skoolbenadering tot onderwys.

Lente: Smith Academy sluit na 61 jaar as gevolg van dalende inskrywing, dissiplinêre probleme en ouertevredenheid oor die 'klassieke' kurrikulum.

11 Mei: Verskeie prominente St. Louis -gesinne - sommige voorheen betrokke by Smith Academy, sommige nie - lêers oor die inlywing van die St. Louis Country Day School. George Herbert Walker word aangewys as ondervoorsitter van die organisasiekomitee wat saamgestel is om die skool te stig. Dekades later word Walker se kleinseun en agterkleinseun verkies tot die 41ste en 43ste president van die Verenigde State, George Herbert Walker Bush en George W. Bush.

Somer: Trustees van Country Day verhuur die Julius Walsh -landgoed op Brownweg in die noordelike St. Louis County. Die landelike terrein is maklik bereikbaar met 'n tramlyn vanaf die stad. Die Walsh -herehuis word klaskamers, die stalle en die koetshuis word omskep in 'n gimnasium en 'n kleedkamer waar 'n perdebaan atletiese behoeftes bied. Die skool koop die eiendom in 1918 aan.

29 September: Country Day open met 45 studente. Inskrywings groei tot 52 hierdie eerste jaar, insluitend 30 vorige Smith Academy -studente. Twee voormalige Smith -instrukteurs is een van die vyf fakulteitslede wat op die eerste dag teenwoordig was.

Van 1917 tot middel 1930's vervoer 'n daaglikse tramdiens Country Day-seuns van hul stadsbuurte na die noordelike kampus. Die trollie, wat met liefde bekend staan ​​as 'The Special', word vir eksklusiewe gebruik deur die skool gehuur. “Meesters” aan die skool kry die onbenydenswaardige rolle van toesighouers, aangesien hijinks en perdewedstryde (en laaste minuut) elke reis van 50 minute na en van die kampus kenmerk.

Country Day kies rooi en wit as sy skoolkleure. Seuns word verdeel in "Rooi" en "Wit" spanne vir atletiekwedstryde, 'n tradisie wat vir die Laer en Middelbare Skole tot in die 1960's voortduur.


Minstens 16 mense is dood dood ná die ineenstorting van 'n woonstelgebou in Surfside, Florida. Meer as 100 mense word vermis en soek- en reddingswerkers soek steeds. Bid vir die families van die oorledene. Bid vir die vermiste en hulle gesinne.

Black History Month: Mary Louise Smith, onthou die vroue wat voor Rosa Parks gekom het

Op 1 Desember 1955 het 'n vrou, Rosa Parks, geweier om haar sitplek op 'n bus in Montgomery, Alabama, aan 'n wit persoon af te staan. Hierdie daad het 'n vonk in die Amerikaanse burgerregtebeweging aangesteek, wat tot boikotte van die busse gelei het en tot 'n einde aan rasseskeiding gelei het. Maar almal weet van Rosa Parks en haar beroemde weiering! Maar weet u van die vrou wat voor Rosa gekom het? Oor die ander vroue wat geweier het om hul sitplekke prys te gee?

Mary Louise Smith is in 1937 gebore in 'n katolieke gesin in Montgomery, Alabama. Gedurende haar kinderjare het sy die St. Jude Educational Institute bygewoon en gegradueer. Op 21 Oktober 1955, op 18 -jarige ouderdom, keer Mary terug met die stadsbus van Montgomery huis toe. By 'n stop nadat Mary geklim en gaan sit het, het 'n wit passasier geklim. Daar was geen plek vir die wit passasier om te sit nie. Mary was beveel om afstand te doen van haar sitplek. Sy het geweier. Mary is gearresteer en aangekla van die versuim om die segregasiebevel te gehoorsaam en 'n boete van nege dollar opgelê, wat haar pa betaal het.

Net soos Claudette Colvin, is Mary beskou en verwerp as die persoon om 'n regsgeding te bou teen die skeiding van stadsbusse. Sy is gedeeltelik verwerp weens haar ouderdom, wat vermoedelik te jonk was, maar ook as gevolg van 'n gerug dat haar pa alkoholis was. Tot en met die Browder v. Gayle -regsgeding, is Mary se arrestasie en die voorval wat tot haar inhegtenisneming gelei het, stil gehou, net aan familie en bure bekend.

Mary se burgerregte -aktiwiteite het nie geëindig met haar staan ​​op die bus nie. Sy was saam met haar suster en hul kinders deel van 'n groepsgeding vir die desegregasie van die Montgomery YMCA. Mary neem ook deel aan die March on Washington in 1963, en die optog, onder leiding van Marin Luther King, Jr., van Selma na Montgomery in 1965, vir gelyke stemreg.

Mary was trots op haar optrede die dag, net soos sy trots was op die optrede van Rosa Parks, die vrou wie se staanplek - die spits was van die busboikot. Mary was ook trots op wat sy kon help om vir die burgerregtebeweging te bereik. In 2005 het Mary die begrafnis van Rosa bygewoon: 'Ek moes hulde bring. Sy was ons rolmodel. ”

Gedurende die maand Februarie, die Black History Month, moet ons onthou om terug te kyk na voorvalle soos hierdie. Hoe ongemaklik dit ook is om hierdie gebeure te onthou, dit is deel van ons geskiedenis as Amerikaners. Om vorentoe te gaan in die hede, moet ons die verlede onthou, maar nie daarin woon nie en, indien moontlik, die verkeerde dinge wat gemaak is, regstel.


Die huisies

Daar was tussen 9 en 13 kothuise op die terrein waar die meisies gewoon het, waarvan 'n aantal steeds staan ​​en nou privaat huise is. Die huisies is vernoem na jong vroue wat die Smiths geken het: Evelyn, Florence, Grace, Josephine, Lila, Mae, Marion. Verskeie van die kothuise is deur bekende argitekte ontwerp. Elke kothuis het sy eie skenkingsfonds en word semi-onafhanklik bestuur deur 'n huismoeder. (Spesiale dank aan Phil Bellman wat die Oakland Heritage Alliance "Borax" Smith -toer lei en die besonderhede oor die kothuise verskaf het.)

Marion Cottage

Marion Cottage was die eerste kothuis wat in 1901 gebou is en is ontwerp deur Bernard Maybeck. Na berig word, het die Smiths geweier om sy $ 400 -fooi te betaal, aangesien dit buitensporig was. Die fooi is later verminder tot $ 250, wat hulle betaal het. Die gebou staan ​​nog steeds op 2817-23 Park Boulevard, hoewel opknappings baie besonderhede bevat. Gedokumenteer in rekords by die Bancroft -biblioteek wat 'n kontrak toon tussen Mary R. Smith en BR Maybeck (bron: Oakland Survey -rekords), en is belangrik omdat dit een van slegs 'n paar Maybeck -geboue is wat nog in Oakland staan.

1910 Inwoners

Naam Ouderdom Notas
Carrie C. Boettcher 50 huismoeder weduwee
Edna P. Boettcher 19 dogter
Lilian Beals 12
Leona McLoud 12 gebore in Nebraska
Violet Crewe 12
Mabel Jones 10
May Anna Burdge 7
Martha L. Hunt 4 gebore in Nevada

Aanvanklike kothuis

Oorspronklike kothuis, ondanks die naam, was nie die eerste kothuis wat gebou is nie; dit was waar weeskinders wat nuut in die stelsel was, "aanvanklik" (voorlopig) geplaas is totdat die huisie waarvoor hulle die beste geskik was, vasgestel kon word. Dit is ontwerp deur George W. Flick, gebou vir $ 4,350, en toegewy in 1902. Die gebou staan ​​steeds op 23-27 Home Place West.

Op 23 April 1985 is die Initial Cottage aangewys as 'n landmerk in Oakland, onder soneringsaak #LM 84-417.

1910 Inwoners

Naam Ouderdom Notas
Katharine Saunders 31 huismoeder weduwee
Hilda Kent 16
Bertha Remer 13 gebore in Texas
Daisy Hosford 12 gebore in Massachusetts
Amy Howe (?) Hanford 11
Mabel Remer 11
Lunette Faure 6
Dorothy Marie Williams 10 m.

Florence Cottage

Florence Cottage is ontwerp deur Walter J. Mathews in 1901. Die gebou staan ​​nog steeds op 1125-29 McKinley Ave.

1910 Inwoners

Naam Ouderdom Notas
Florence Owen 39 huismoeder
Bonnie Dale Overall 20 boekhouer, drukkery
Alfreda Johnson 19 stenograaf, tikmasjienonderneming
Maybelle Denny 17
Ethel Denny 15
Katherine Gallo 18
Anna Teresa Hesketh (?) 14
Marguerite Viers 14
Hazel E. Viers 10

Josephine Cottage

Josephine Cottage is ontwerp deur George W. Flick, gebou vir $ 5,300 en toegewy in 1901. Dit staan ​​nog steeds op 1 Home Place East.

1910 Inwoners

Naam Ouderdom Notas
H. Mills 45 huismoeder
Irene Alexander 19
Charlotte Schuster 17 gebore in Montana
Marian Noble 12
Ruby J. Gore 12
Minnie M. Creed 10 gebore in Oregon
Josephine Cooper 9
Ada Louise kloof 9

Evelyn Cottage

Evelyn Cottage is vernoem na Evelyn K. Ellis, 'n wyk wat die Smiths ingeneem het, wat gewerk het as die persoonlike sekretaresse van Mary "Mollie" Smith, en wat die tweede vrou van Frank "Borax" Smith geword het nadat Mary oorlede is. Die kothuis is ontwerp deur Julia Morgan, gebou vir $ 5,900 en toegewy op 28 Desember 1906. Die huis staan ​​steeds op 3001 Park Boulevard.

Op 23 April 1985 is Evelyn Cottage aangewys as 'n landmerk in Oakland, onder soneringsgeval #LM 84-415.

1910 Inwoners

Naam Ouderdom Notas
Emily T. Hahn 52 huismoeder
Mirte Lilian Babcock 14
Pearl Frances Hill 13
Minnie Troussaint 14
Gertrude F. Groff 10
Lolita M. Groff 13
Ethel Lillian Struthers 8 in Kanada gebore
Marian Isabel Struthers 6 in Kanada gebore
Evelyn Price 4

Evelyn Cottage
foto uit Our Oakland Evelyn Cottage
foto uit Our Oakland

Grace Cottage

Grace Cottage is ontwerp deur die argitek George W. Flick en gebou omstreeks 1902. Nadat 'n brand in 1922 die boonste verdiepings van die huis verwoes het, is dit herbou as 'n eenverdiepinghuis. Die gebou staan ​​steeds in McKinleylaan 1101-1105.

Op 23 April 1985 is Grace Cottage aangewys as 'n Oakland Landmark, onder soneringsaak #LM 84-412.

1910 Inwoners

Naam Ouderdom Notas
Agnes Cooke 49 hoof ma
Maud Elizabeth Hine 14
Helen Hine 10
Viola Ida Brown 14
Grace McPeters 13
Lila Parkinson 12
Bernice Parkinson 10
Charlotte Grace Wolfe 6
Margaret Edwards 6 gebore in Nevada

Grace Cottage
foto uit Our Oakland

Mary Evelyn Cottage

Die Mary Evelyn -kothuis het op 3015 Park Boulevard gestaan ​​en is ontwerp deur Charles W. Dickey. Dit staan ​​nie meer nie.

Mae Cottage

Mae Cottage is ontwerp deur Julia Morgan, maar staan ​​nie meer nie. [of is dit, maar sterk aangepas? ]

1910 Inwoners

Naam Ouderdom Notas
Frances Witherly 48 huismoeder
Vivian Warren 22 werk as klerk, kunswinkel
Bertha Reid 19
Mildred Wilson 16
Frances Wilson 14
Jean Reid 13
Helen Beach Cole 11
Lilabel Corte 10
Ione Wilson 9

Lila Cottage

Lila Cottage staan ​​nie meer nie. In 1910 was Mary "May" Elizabeth Black, weduwee van Albert L. Black, die huismoeder van Lila Cottage, en hul dogter Dorothy het daar by haar gewoon. Lila Cottage moet nie verwar word met Lilac Cottage, wat op die terrein van Arbor Villa gestaan ​​het nie.

1910 Inwoners

Naam Ouderdom Notas
M. E. Swart 39 huismoeder
Dorothy Vera Swart 10 dogter
Irene Mabel Elliott 17 gebore in Pennsylvania
Stella Mabel Price 15
Violet Rippon 15 gebore in Wisconsin
Ethel Russel 13 in Kanada gebore
Adele Narinian 11
Hannah Johnson 9
Lila Sterling 3

Ander verwysings

Van Verlede en hede van Alameda County, Kalifornië (Deel II, S. J. Clarke Publ. Co., 1914):

"Elke meisie wat 'n huis nodig het en hulp werd is, word in die kothuise toegelaat en sy mag altyd so lank as moontlik bly. Daar is van vyf tot agt in 'n kothuis en die ouderdomme is van vier tot vyf-en-twintig Daar was net een sterfte op Cottage Hill sedert die werk gedoen is en daar was vyf huwelike daar. Al die meisies woon die openbare skole by, verskeie is afgestudeer op die hoërskool en een is aan die universiteit gegradueer. was 'n student aan die San Francisco Art Institute en verskeie by die Normal School. Die aantal sluit verpleegsters, stenograwe en onderwysers in. Hulle maak hul eie klere en help met die huiswerk en het 'n werklike huislike lewe, onder leiding van 'n matrone in elke kothuis. "

Van 'n S.F. Kroniekartikel "A Revolution in the Orphan Asylum System", Sondag 11 Oktober 1903:

Net oorkant F.M. Smith se pragtige huis in East Oakland, die "Mary R. Smith Cottages", lê op 'n heuwel met 'n blom, naby genoeg om 'n gesellige groep te vorm, ver genoeg van mekaar om hul individualiteit te behou. Daar kan inderdaad gesê word dat 'individualiteit' die wagwoord van hierdie gemeenskap is.

Sien die Sanborn -kaart van 1912 van die omgewing met die ligging van die kothuise, The Lodge en The Home Club:

Sanborn -kaart met 'The Mary Smith Trust Weeshuis'
(let op dat 4th Avenue nou Park Boulevard is en Cottage Ave nou McKinley Ave.)


Ontmoet Stagecoach Mary, die gewaagde swart pionier wat die wilde weste se koetsers beskerm het

Bandiete pasop: In die 1890's in Montana het voornemende posdiewe nie 'n kans gehad teen Stagecoach Mary nie. Die harddrinkende, vinnige posbus het twee gewere, mansklere en 'n slegte houding gehad. As die eerste Afro -Amerikaanse vrou wat pos vervoer het, het sy op die roete uitgestaan ​​en 'n legende van die Wilde Weste geword. Gerugte het gesê dat sy 'n woedende pak wolwe met haar geweer afweer, die temperament van 'n grizzlybeer gehad het en nie bo 'n skietgeveg was nie. Maar hoeveel van die verhaal van Stagecoach Mary ’ is 'n mite?

Gebore as Mary Fields in ongeveer 1832, is Fields in slawerny gebore, en soos baie ander slawe, is haar presiese geboortedatum nie bekend nie. Selfs die plek van haar geboorte is twyfelagtig, alhoewel historici Hickman County, Tennessee, as die mees waarskynlike plek aangedui het. Destyds is slawe behandel soos stukke eiendom, hulle getalle is in rekordboeke aangeteken, nie hul name nie.

Haar verhaal word duideliker na die einde van die Burgeroorlog, toe sy bevry is. Baie voorheen slawe was noordwaarts na 'n vriendeliker gebied. So ook Fields, wat blykbaar teen die Mississippirivier opgegaan het terwyl hy aan rivierbote gewerk het en as dienaar en wassery vir gesinne opgetree het. Sy beland in Ohio en leef 'n lewe wat baie buite die norm was en in 'n klooster.

Dit is nie duidelik hoe Fields die Ursuline -klooster van die Heilige Hart in Toledo, Ohio, ontdek het nie. Sommige berigte sê dat sy 'n dogter van die Warner -gesin na die klooster vergesel het. Ander sê dat sy daarheen was met 'n familievriend wat 'n non was.

Die godsdienstige gemeenskap, wat vandag nog bestaan, was rustig en gedissiplineerd. Daar het Fields gewerk as 'n opsigter. Haar gruwelike styl en voorliefde vir die vervloeking van wenkbroue in die stil klooster. Toe sy gevra is hoe haar reis na Toledo was, het sy na berig word aan een van die nonne gesê dat sy gereed is vir 'n goeie sigaar en 'n drankie. x201D natuur.

Moeder Mary Amadeus Dunne, 1884.

Volgens historikus Dee Garceau-Hagen, onthou een nonne die toorn van Fields toe iemand haar liefdevol bewaarde gronde versteur en sê: 'God help almal wat op die grasperk geloop het nadat Mary dit gesny het.'#Fields het ook met die nonne gesukkel haar lone — gedrag wat wit vroue sou geskok het wat verwag het dat Afro -Amerikaners hulle goed gedra en gedien het.

Alhoewel Fields gesukkel het om aan te pas by die beskermde lewe van die klooster, het sy wel 'n vriendin gemaak: Moeder Amadeus Dunne, die klooster se moeder Superior. Bekend om haar vreesloosheid en charisma, is Dunne deur haar biskop na sendingwerk geroep en na Montana gegaan waar sy in 1884 'n Ursuline -klooster daar gestig het. In 1885 het Fields die boodskap gekry dat die geliefde non ernstig siek is en het hy na Montana gegaan om haar te help.

The West was geskik vir Fields, wat Dunne gesond gemaak het en vir haar nuwe klooster naby Cascade, Montana, begin werk het. Maar alhoewel sy die nonne in die harde, yl bevolkte gemeenskap getrou bedien het, het die biskop die nuus van haar ondermynende gedrag bereik, wat ernstige kommer uitgespreek het oor die gewoontes van drink, rook, skiet met vuurwapens en die dra van mansklere. Toe Fields en die manlike bediende van die klooster tydens 'n onderonsie gewere op mekaar gerig het, was dit die laaste strooi.

Uit die klooster geskop, was Fields op haar eie en het sy 'n lewe begin skok volgens die 19de-eeuse standaarde. Sy het wasgoed ingeneem en werk gedoen, besighede begin en bekend geword daarvoor dat sy van sterk drank en geweerskote hou.

Hierdie moeilike reputasie het uiteindelik vrugte afgewerp. In 1895 kry sy 'n kontrak van die posdiens om 'n sterroete -draer te word, 'n onafhanklike kontrakteur wat pos vervoer met 'n koets wat deur moeder Amadeus geskenk is. Dit pas Fields by 'n tee. As steredraer was dit haar taak om die pos op haar roete teen diewe en bandiete te beskerm en pos te aflewer. Sy was slegs die tweede vrou in die Verenigde State (en die eerste Afro -Amerikaanse vrou) wat in hierdie rol dien.

“Stagecoach Mary ” of “ Black Mary, ” soos sy die bynaam gekry het, het 'n geweer en 'n rewolwer gedra. Sy ontmoet treine met pos, en ry dan met haar koets oor rotsagtige, rowwe paaie en deur sneeu en gure weer. En alhoewel sy toekomstige diewe geïntimideer het met haar lengte en haar harde houding, het sy geliefd geword onder die inwoners, wat haar vrygewigheid en haar vriendelikheid teenoor kinders geprys het.

Agt jaar lank het Fields die pos beskerm en afgelewer. Uiteindelik het die ouderdom haar ingehaal en sy het afgetree. Die gemeenskap het byeengekom om haar te ondersteun, ondanks af en toe oproerigheid met bure. Plaaslike restaurateurs het gratis maaltye aan haar gegee, maar gereeld met haar gesels totdat kroeë weens 'n stadsverordening vir 'n vrou verbied word. Toe sy op 5 Desember 1914 sterf, was haar begrafnis een van die grootste wat die stad nog ooit gesien het.

Vanweë die geringe rekords en die versoeking om legendes uit die Wilde Weste uit gewone mense te skep, is baie feite oor die lewe van Field nog steeds vaag. Wat duidelik is, is dat haar persoonlikheid uit die werklike lewe buitengewoon genoeg was om op sigself baie aandag te trek. Mary Fields hoef nie 'n mite te wees om tussen die skare uit te steek nie, maar dit lyk nie asof sy haar omgee van reputasie sou steur nie.


Denton

Samuel DENTON is in 1631 in Halifax, Yorkshire, Engeland, gebore. Gedoop op 29 Mei 1631 in Coley Chapel, Halifax, Engeland. Oorlede op 20 Maart 1713 in Hempstead, Long Island, NY. Samuel is op die Nederlandse sensus van 1673 in Hempstead, NY, gelys en het sedert 1662 eiendom in Hempstead besit en het die grootste deel van sy lewe in die omgewing gewoon. Transaksies in 1703 toon aan dat hy slawe besit het. In 1685 het hy na bewering 240 hektaar grond besit. Die sensus van 1698 in Hempstead, NY, lys ses van sy nege kinders.

Samuel Denton is gebore omstreeks 1631 waarskynlik in Halifax, Yorkshire, Engeland. Gedoop op 29 Mei 1631 in Coley Chapel, Halifax, Engeland. Oorlede op 20 Maart 1713 in Hempstead, Long Island, NY. Hy was 'n boer in die stad Hempstead, waarskynlik in die deel wat nou die stad Noord -Hempstead is. Samuel is op die Nederlandse sensus van 1673 in Hempstead, NY, gelys en het sedert 1662 eiendom in Hempstead besit en het die grootste deel van sy lewe in die omgewing gewoon. Transaksies in 1703 toon aan dat hy slawe besit het. In 1685 het hy na bewering 240 hektaar grond besit. Die sensus van 1698 in Hempstead, NY, lys ses van sy nege kinders. New York Surrogaat 8-305: Adm. Samuel Denton, laat Hempstead, intestaat 20 Maart 1713 aan sy seuns Samuel en Jonas. “Hannah, vrou van Thomas Treadwell, ” spel ook Tredwell. Uit die “Tennessee Valley Historical Review: ” Hempstead -stadsrekords toon dat Samuel Denton en ander grond, 50 hektaar elk, op dieselfde voorwaardes as die eerste eienaars beset het. In 1663, saam met Thomas Rushmour, verkry Samuel Denton alle regte en voorregte op Matthew Garrison ’s Neck en by Mattinacock, van Jeremy Wood van Hempstead. Op 18 April 1665 verkoop John Smith van Hempstead aan my skoonseun Samuel Denton ” sekere lande. In 1698 word hy Samuel Denton, Senior genoem. 'N Geskenkbewys van Samuel Denton van Hempstead, Yeoman, met inagneming van vaderlike liefde en toegeneentheid wat ek aan my geliefde seun James Denton van Hempstead, Yeoman ” het, en wat ek in die gemeente Hempstead beland. 16 Desember 1710. Die datum van Samuel se voorraad was 15 Maart 1713 en is geneem deur Obediah Volintine en James Serion. “ 10 Maart 1713, Hempstead. Mary Denton julle widdow en Relict van Samuel Denton, laat in Hempstead in Queens County, doen goeie redes vir oorweging en oorweeg om te verhuis, en weier om op die boedel van haar oorlede man, Samuel Denton, te administreer. Samuel en Jonas Denton, seuns van die oorledenes.
Die rekords rakende die administrasie van die boedel toon duidelik die ontvangste van die kinders wat elkeen by die naam noem. Daarom het ons 'n definitiewe lys van die kinders van Samuel en Mary Smith Denton. Uit genelogiese data uit voorraad van NY Estates 1666-1825 deur Kenneth Scott en James Owne. “ Denton, Samuel van Hempstead, Queens CO., Yeoman – Afsetting (20 Maart 1713/4) van Mary Denton van haar reg om die boedel van haar afgedankte man te bestuur ten gunste van sy seuns, Samuel en Jonas Denton . Jacob Smith en John Sprague was getuie van haar afstanddoening. Voorraad (15 Maart 1713/4) geneem en beoordeel deur Obadiah Volentine en James Searing, op bevel van kolonel John. Jackson, J.P. Die belangrikste item was 'n negerseun en 'n meisie (90 pond) en 'n negerman wat as niks werd is nie. ’ Account of Samuel and Jonas Denton, administrators, records the following payments to heirs of the dec’d.: to Mary Denton (Widow of the dec’d.) to Peter Smith (Son of Mary Ellison, dec’d who was a daughter of the intestate), to Joseph Robinson and Jane his wife (who was a daughter of the dec’d., to Jonathan Seaman and Elizabeth his wife (a daughter of the intestate), to Abraham Denton (son of the intestate, to James Denton (son of the intestate), to Thomas Beadwell and Hannah his wife (a daughter of the intestate), to Robert Mitchell and Phoebe his wife (a daughter of the intestate), to Ezekiel Smith and Martha his wife (a daughter of the intestate) and to Jonas Denton (a son of the intestate).” He married Mary “Rock” SMITH in 1654 in Hempstead, Long Island, NY. Mary “Rock” SMITH was born on 20 Jul 1630 in Dorchester, Suffolk, MA. Died on 15 Mar 1713 in after in Hempstead, Queens, N

“Who Was the Reverend Richard Denton” by Dr. Walter C. Krumm New York Genealogical & Biographical Record Vol. 117, # 3 pp. 163-166 July 1986 Vol. 117, # 4 pp. 211- 218 October 1986 “Descendants of the Rev. Richard Denton” by Dr. Walter C. Krumm Vol. 120, # 1 pp. 10-12 January 1989

“Descendants of the Rev. Richard Denton” by Dr. Walter C. Krumm NYG&B Record Vol. 120, #1 pp. 12-14 January 1989


Lighthouse History

Built in 1874, the Point Fermin Lighthouse was the first navigational light into the San Pedro Bay. Phineas Banning, with the support of many local businessmen, petitioned the Federal Government and the US lighthouse Board to place a lighthouse on the point in 1854. Although the Lighthouse Board agreed funding and land disputes delayed its construction until 1874.

Paul J. Pelz, a draftsman for the US Lighthouse Board, designed the Stick Style Victorian lighthouse. The design was used for six lighthouses built between 1873 and 1874, of which three are still standing, East Brothers in San Francisco Bay, Hereford Light in New Jersey, and Point Fermin. The Stick Style is an early Victorian architectural style and is simpler in design and decoration than the later high Victorian period. It is characterized by its gabled roofs, horizontal siding, decorative cross beams and hand carved porch railings.

The lighthouse was staffed by federal employees under the Treasury Department and regulated by the US Lighthouse Board. These employees were called Lighthouse Keepers. It was their job to keep the light lit as a beacon for ships, maintain the lighthouse lens, and the general up-keep of the building. Point Fermin's first lighthouse keepers were women. Mary and Ella Smith came from a lighthouse family and their brother Victor, a Washington Territory customs officer, was no doubt influential in getting them their positions. Why they chose to come to Point Fermin is still a mystery, as the area was quite isolated and barren. In any event, they seemed to get along just fine in their positions for nearly eight years.

Captain George Shaw was hired for the lighthouse keeper position shortly after the Smith sister's resignation in 1882. Shaw was a retired sea captain but he refused to retire far from his beloved sea and was delighted by the opportunity to serve as the keeper at Point Fermin. His wife and daughter moved into the lighthouse with him, but by 1901, his wife had died and his daughter had gone away to school leaving him as the sole resident. Captain Shaw was the first keeper at Point Fermin to wear the US Lighthouse Service uniform, newly required of all employees in 1884 women were not required to wear the uniform.

Visiting the lighthouse during the years that Captain Shaw was in residence became a popular activity for the local residents as well as many from the greater Los Angeles areas. The US Lighthouse Board both required and encouraged keepers to allow the public access to the lighthouse and Captain Shaw gave many tours of the establishment and its workings. The point itself was a popular site for picnicking and social activities, especially as the town of San Pedro grew larger toward the late 1880s. Many visitors rode the Red Car to the end of Pacific Avenue and then walked the short distance to the lighthouse. Other modes of transportation to the lighthouse were by horse and buggy, and later by automobile.

The Austin family moved into the lighthouse in 1917 to become the last keepers of the Point Fermin Light. William Austin had served as keeper at two other California lighthouses, Point Arena and Point Conception, before coming to Point Fermin. For the first time, the lighthouse was filled with children. When the Austin family moved in they had seven children between the ages of 15 and 1 month old during their stay at Point Fermin, that number quickly grew to eight with the birth of another son. When both William and Martha Austin passed away in 1925, their daughter Thelma Austin, with the help of her sister Juanita, took over as keeper until 1927 when management of the light was turned over to the City of Los Angeles.

Between the years of 1927 and 1941, the light was electrified and managed by the city. On December 7th, 1941, Pearl Harbor was bombed and the coast was blacked out for fear of being a beacon to enemy ships and planes. Sadly, the light was never to be lit again. During WWII, the lighthouse served the US Navy as a lookout tower and signaling station for ships coming into the harbor. After WWII, the lighthouse was again turned over to the City of Los Angeles for use as a residence for park maintenance employees. It was during WWII that the lens and lantern room on top of the lighthouse tower was removed and a square room was set in its place. This unsightly addition was often referred to as the "chicken coop." In 1972, two devoted citizens, Bill Olesen and John Olguin, raised funds and worked diligently to replace the lantern room and the lighthouse to its original glory for her 100th birthday in 1974. Their efforts also placed the lighthouse on the National Register of Historic Places.

In 2002, the lighthouse was restored, retrofitted, and rehabilitated for public access with funds from the City of Los Angeles, the Port of Los Angeles, and the State of California. The lighthouse was opened to the public on November 1, 2003 under the management of the Department of Recreation and Parks for the City of Los Angeles. Volunteers from the Point Fermin Lighthouse Society serve as tour guides and help to keep the lighthouse open to the public.


The Secret History of Smith Island Cake

Along Route 50 from the Bay Bridge to the ocean, roadside stand after roadside stand proudly offers Smith Island Cake, as do restaurants from the D.C. suburbs to Annapolis to Baltimore to Cambridge. Today, it feels obvious that the dessert with eight to ten layers and equal parts cake and fudgy frosting should be the Maryland State Dessert. But before the 1990s, the cake was hardly anywhere other than Smith Island. Outside of the lower Eastern Shore, the cake most associated with Smith Island was the crab cake. With equal layers of lore and tradition, the cake’s greatness stems from the unique Smith Island community.

In 1981, Frances Kitching shone a spotlight on Smith Island cuisine with Mrs. Kitching’s Smith Island Cookbook, co-written with Susan Stiles Dowell. The book is full of recipes typical of Chesapeake Bay fishing communities: crab cakes, crab soup, clam chowder, crab imperial, and just about any other crab dish imaginable. Shockingly absent from the first edition is anything resembling Smith Island Cake. Reports of church camp meetings and other events on Smith Island mention the dessert of choice as pie, a dessert Mrs. Kitching enjoyed, too. In a profile of Mrs. Kitching in Die Washington Post, she said, “Pies were my grandmother’s favorite, and I learned everything I know from her.”

One reason she didn’t include the cake might have been because Mrs. Kitching didn’t think it was unusual. In 1989, folklorist Elaine Eff traveled to Smith Island to interview Smith Islanders and help create the Smith Island Visitor’s Center. Everywhere she went, she found a cake with thin layers and equal parts icing and cake. When she asked, “What’s this?” she heard the answer, “It’s cake,” as if there wasn’t anything unique about it. She, however, knew that this was no ordinary cake this was uniquely Smith Island. Although Kitching later took credit for possibly having made the first Smith Island Cake, others on the island don’t substantiate that claim. Well-known bakers like Mary Ada Marshall say they learned it from their grandmothers, who in turn learned it from their grandmothers. Eff tried to figure out if the cake originated with one woman, but she found it was truly ubiquitous on the island, and each matriarch had her own variation of the recipe and number of layers in her cake.

Frosting cakes at the Smith Island Baking Company

Equally mysterious is where the thin layers originated. Eff points out that before the 1950s and 60s, the island didn’t have electricity and making thin layers in a wood-fired oven was easier than thick layers. Another theory says that the thick, fudge-like icing between thinner layers helps keep the cake fresh when watermen are out on their boats. But as Kara Mae Harris of the Old Line Plate cooking blog points out, “The rising fame of the cake only serves to further confuse the cake’s true origin or ‘purpose’—as if a cake ever needed a purpose.” Can’t the purpose of the cake’s design just be eating the highest cake-to-icing ratio possible?

The community origins made it a perfect candidate for a state food. In the mid-2000s, Smith Island’s economy was already dealing with a loss of population and jobs for watermen. Marylanders on the Lower Eastern Shore Heritage Council and those involved in the tourism industry thought that designating the cake as the Maryland State Dessert would not only provide an economic opportunity for women to sell the cakes, but help to make Smith Island a place that people cared about. They approached then-Delegate D. Page Elmore, who drafted legislation and introduced it in the 2008 session. Eff remembers people saying a bill like this would never pass the first time around. As with almost anything that gets designated representative of the state, people always seem to take issue with it. One 2008 article in the Baltimore Sun mentions Berger cookies, Hutzler’s fudge cake, or Haussner’s strawberry pie as alternatives. When you read through those options now, Smith Island Cake seems like the natural winner. Set aside the fact that Hutzler’s department store and Haussner’s Restaurant are now gone, those three desserts were born to be commercial, while the people of Smith Island baked theirs for weddings, picnics, funerals, church events, or just everyday consumption—it was a cake of the people. The Smith Islanders had more than argument, though they also had cakes. Eff says they delivered a slice of cake to every member of the general assembly that session. The bill passed.

National news outlets picked up the story, and before the year was out, people knew the name Smith Island. Brian Murphy, an entrepreneur with a commodities-trading background, immediately recognized what was special about the cake: the story. Within a year of the legislation passing, he opened Smith Island Baking Company in Ewell, and began delivering cakes across the country. The bakery employed local women, and the notoriety of the cake allowed women like Mary Ada Marshall to sell their cakes by mail too. Murphy moved his operation to Crisfield in 2015, after years of dealing with the logistics of shipping cakes from an island in the middle of the Chesapeake, accessible only by boat.

Smith Island residents felt the loss of the move. Women employed by the company lost their jobs and tourism suffered. “A lot of people come [to the island] just to come to the bakery,” says islander Darren Jones. In 2018, he and his wife Kathey decided to do something about that. They opened the Smith Island Bakery in Ewell, with the goal of helping the island economy and giving visitors a taste of authentic Smith Island, baked on-site. Today, they send cakes across the country and offer classes in cake baking. Darren says that the cake and its status as state dessert has “drawn a lot more attention over here,” and he hopes that attention will keep up Smith Island’s economy and population. So far, it’s been a sweet success.


Interview with Mary Levi Smith, July 24, 2008

Interviews may be reproduced with permission from Louie B. Nunn Center for Oral History, Special Collections, University of Kentucky Libraries.

All rights to the interviews, including but not restricted to legal title, copyrights and literary property rights, have been transferred to the University of Kentucky Libraries.

Add this interview to your cart in order to begin the process of requesting access to a copy of and/or permission to reproduce interview(s).

Smith, Mary Levi Interview by Erica N. Johnson. 24 Jul. 2008. Lexington, KY: Louie B. Nunn Center for Oral History, University of Kentucky Libraries.

Smith, M.L. (2008, July 24). Interview by E. N. Johnson. University of Kentucky Experiences of African American Women Oral History Project. Louie B. Nunn Center for Oral History, University of Kentucky Libraries, Lexington.

Smith, Mary Levi, interview by Erica N. Johnson. July 24, 2008, University of Kentucky Experiences of African American Women Oral History Project, Louie B. Nunn Center for Oral History, University of Kentucky Libraries.

You may come across language in UK Libraries Special Collections Research Center collections and online resources that you find harmful or offensive. SCRC collects materials from different cultures and time periods to preserve and make available the historical record. These materials document the time period when they were created and the view of their creator. As a result, some may demonstrate racist and offensive views that do not reflect the values of UK Libraries.


Kyk die video: Alice Mary Smith Symphony, in C minor (Januarie 2022).